کشف سیگارهای قاچاق ۹ میلیاردی در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۱۵۸۸
کشف سیگارهای قاچاق ۹ میلیاردی در بندرعباس
فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار بزرگ دپوی کالاهای دخانی قاچاق به ارزش بیش از 9 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزاله ملکی" بیان داشت: در راستای تشدید طرح مقابله با ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز در استان، با تلاش شبانه روزی مأموران و انجام تحقیقات نامحسوس به عمل آمده، ماموران از وجود دو انبار کالاهای دخانی قاچاق در محله ایسین از توابع بندرعباس مطلع و جهت بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: طی هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل اکیپ های ویژه، تیم عملیاتی شهرستان بندرعباس با شناسایی مکان دقیق انبار دپوی کالاها، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با حضور در محل، انبارها را بازگشایی و تعداد قابل توجهی کالای دخانی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند با نصب هولوگرام غیرمجاز سیگارها را وارد بازار کنند، اذعان داشت: در بازرسی به عمل آمده از این از انبارها، 6 میلیون و 60 هزار نخ سیگار ، 9 هزار و 350 پاکت تنباکو و سه هزار و 200 بسته بی تی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی ، خاطرنشان کرد: ارزش این کالاهای قاچاق حدود 9 میلیارد و 316 میلیون ریال است.

سردار"ملکی" با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز