شماره ١٠ پژوهشنامه فرهنگی هرمزگان منتشر شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۹:۰۷:۰۴
کد خبر: ۴۲۱۶۰۷
شماره ١٠ پژوهشنامه فرهنگی هرمزگان منتشر شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : دو فصلنامه علمی –ترویجی پژوهش نامه فرهنگی هرمزگان شماره ١٠ منتشر شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید بر اهمیت این پژوهش نامه گفت : این پژوهشنامه تنها فصلنامه علمی –ترویجی در حوزه فرهنگ و هنر می باشد که با برخورداری از هیات تحریریه کاملا علمی و دانشگاهی به بیان و بررسی مسائل فرهنگی استان بصورت پژوهش محور می پردازد.

وی افزود: صاحب امتیاز این پژوهشنامه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی می باشد و عبدالرسول خیر اندیش ، اقبال زارعی ، محمد باقر وثوقی ،  احمد نوحه گر ،زهرا ریاحی زمین ، زهرا انصاری، محمد رئوفی، مصطفی زهیری نیا و ... از جمله اساتید در هیات تحریه این پژوهش نامه می باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : پژوهش نامه فرهنگی هرمزگان به مسائل مختلف فرهنگی ، هنری ، ادبی ، اجتماعی ، تاریخی ، جغرافیا ، فرهنگ عامه ، اسطوره ها ، صنایع دستی و... در محدوده استان هرمزگان می پردازد و بسیاری از دانشجویان ، مورخان ، محققان ، پژوهشگران و اساتید سراسر کشور همکاری نزدیکی با آن دارند .

درویش نژاد به اهم مطالب شماره ١٠ پژوهشنامه فرهنگی هرمزگان اشاره کرد و اظهار داشت : نمود طبیعت در لالایی های هرمزگان ، بررسی نقش حمایت های خانواده در دریافت حمایت های اجتماعی ، بررسی نیاز های اقتصادی ، اجتماعی  ، فرهنگی – هنری و روانی معلولان ، بررسی و رتبه بندی شهرستان های استان هرمزگان بر اساس شاخص های فرهنگی، معلولین و ضرورت خدمات توان بخشی مبتنی بر جامعه ، رشد و فروپاشی دیوان سالاری در بندر عباس عصر صفوی و ... از مهمترین مقالات در این شماره می باشد .

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت کنندگان این پژوهشنامه گفت : از همه اساتید و فعالان فرهنگی و هنری تقاضا داریم که در تهیه و تدوین مطالب این پژوهش نامه و ارائه مقالات همکاری داشته باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز