فرماندار بندرعباس:

مسئولان در جهت برگزاری با شکوه مراسم نماز عید فطرتلاش کنند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۲۲۱۸۷
مسئولان در جهت برگزاری با شکوه مراسم نماز عید فطرتلاش کنند
فرماندار بندرعباس: مسئولان در جهت با شکوه برگزارنمودن مراسم نماز عیدفطرتلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری نماز عید سعید فطر به ریاست احمد پویافر در محل فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین و حاضرین در جلسه و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر با اشاره به عظمت این عید اظهار داشت : خداوند برخی از روزها را نسبت به روزهای دیگر پر برکت و نورانی ساخته و روز عید سعید فطر از جمله روزهای پر فضلیت خداوند منان و جشن بزرگ روزه داری مومنین است که پاداش یک ماه عبادت مخلصانه و کوشش خود را از ذات اقدس الهی دریافت می کنند .

 نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم این عید بزرگ بیان داشت : عید فطر از برکات خداوند متعال است و نماز وحدت آفرین آن سرچشمه ای از انوار پر برکت الهی است که مسئولان باید در جهت هر چه بهتر و با شکوهتر برگزارشدن مراسم نماز عید و گرامی داشتن آن تلاش کنند تا بار دیگر به لطف خدا صفوف به هم پیوسته و دشمن شکن امت حزب الله که نشان از وحدت امت اسلامی است و مؤمنان  دوشادوش یکدیگر به ستایش حق تعالی می ایستند و نعمت های بیکرانش را سپاس می گویند تشکیل گردد  .

این مقام مسئول در ادامه افزود : شعار همه انبیاء پیوند با خدا بوده است و نماد پیوند با خداوند نیز همین نماز بوده است و در واقع نماز خالصانه ترین رفتار بشری در مقابل خالق خود است و تعالی و تربیت و تکامل انسان وابسته به نماز است .

فرماندار شهرستان بندرعباس درپایان از دستگاههای ذیربط خواست همکاری لازم را با ستاد مرکزی نماز داشته باشند و باید طوری برنامه‌ریزی شود که نماز عید سعید فطر را با شکوهتر از سال‌های گذشته در شهرستان برگزار شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز