نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

شیوه حکومتی امام علی (ع) الگویی بی نظیر برای بشریت است

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۰۵:۵۲
کد خبر: ۴۲۲۷۲۵
شیوه حکومتی امام علی (ع) الگویی بی نظیر برای بشریت است
استاندار هرمزگان شیوه حکومتی امام علی را الگویی بی نظیر برای تمامی بشریت دانست و گفت: باید این الگو را در نظام جمهوری اسلامی ایران سرلوحه قرار دهیم و آن را به همگان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری ایام شهادت حضرت علی (ع) را تسلیت گفت و با تاکید بر لزوم تبیین صفات نیکو، سیره و فلسفه اقدامات امیرالمومنین (ع) ، بیان داشت: امام علی (ع) با تحمل مصائب بسیار و تلاش برای هدایت امت مسلمان، درخت تنومند اسلام را آبیاری کرد.

وی ادامه داد: همراهی امیرالمومنین با پیامبر اسلام (ص) از ایشان شخصیت استثنایی برای بشر ساخته است و امام علی (ع) اسوه اخلاق و جوانمردی و دارای تمامی صفات نیکوست که به حق او را می توان مقتدرترین مظلوم هستی نامید.

استاندار هرمزگان شیوه حکومتی امام علی را الگویی بی نظیر برای تمامی بشریت دانست و افزود: امیرالمومنین (ع) تنها در مدت کوتاه چهار سال و 9 ماه خلافت خود بر جامعه اسلامی، نمونه کامل حکومت یک حاکم اسلامی را به بشریت عرضه کرد و باید این الگو را در نظام جمهوری اسلامی ایران سرلوحه قرار دهیم و آن را به همگان معرفی کنیم.

جادری خاطرنشان کرد: همچنین امام علی (ع) توجه ویژه ای به ایتام و نیازمندان داشت و نیاز است با الگوگیری از امیر المومنین (ع) در کارهای نیکو و خیر و خداپسندانه مشارکت کرده و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.

وی مصادف شدن این ایام با شب های قدر را فرصت گرانقدری برای بهره گیری معنوی در ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: در شب های قدر سرنوشت و تقدیر انسان رقم می خورد و باید بکوشیم تا بهره لازم را از این شب های معنوی داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: شب قدر، شب نزول قرآن و برتر از هزار ماه است که باید از این فرصت بزرگی که خداوند در اختیار انسان قرار داده نهایت بهره را برده و از خداوند منان طلب آمرزش و هدایت کنیم.

جادری گفت: شب های قدر فرصت ارزشمندی برای دعا و استغفار و دارای برکات فراوانی است که امیدواریم برکت این شب ها نصیب همه ما شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز