مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبر داد:

بزودی تک کارت در اختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۷:۰۸
کد خبر: ۴۲۲۹۰۴
بزودی تک کارت در اختیار فرهنگیان قرار خواهد گرفت
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در این طرح کلیه کارکنان آموزش و پرورش، کارت الکترونیکی ویژه‌ای را دریافت می‌کنند و به‌وسیله آن قادر خواهند بود از خدمات و تسهیلات متنوعی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل تصریح کرد: نظر به هماهنگی صورت پذیرفته، خدمات مناسب و بهینه به فرهنگیان معزز جهت انجام کلیه امور اداری، مالی و رفاهی در قالب تک کارت فرهنگیان ارائه می‌گردد.

وی افزود: استفاده به‌عنوان کارت شناسایی اولین مرحله و کارکرد این کارت است و وزارت آموزش و پرورش در آینده به دنبال افزایش کارکردهای مفید و متنوع این کارت در جهت خدمت به فرهنگیان هست.

قویدل اظهار داشت: با استفاده از روش‌های نوین، نیازهای همکاران فرهنگی در انتخاب یک سامانه جهت تجمیع و یکپارچه‌سازی خدمات متنوع رفاهی برآورده می‌شود و با ارائه این کارت مراجعه حضوری جهت انجام، مکاتبات اداری اخذ معرفی‌نامه برای استفاده از بیمه تکمیلی و یا معرفی‌نامه برای اقامتگاه‌های آموزش و پرورش و خانه‌های معلم حذف می‌شود.

وی با تأکید به الزامی بودن صدور این کارت خاطرنشان کرد: کلیه کارکنان آموزش و پرورش حداکثر تا تاریخ 95/4/22 با مراجعه به آدرس اینترنتی http://profile.medu.ir/ نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز