فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت:

روز جهانی قدس نمایش صلابت و پایداری مردم در پاسخ به توطئه های دشمنان است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۱:۰۱
کد خبر: ۴۲۵۳۹۳
روز جهانی قدس نمایش صلابت و پایداری مردم در پاسخ به توطئه های دشمنان است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: روز جهانی قدس نمایش صلابت و پایداری مردم در پاسخ به توطئه های دشمنان فرو ریختن دیوارهای سست استکبار است.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی با اشاره به نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخی محکم به توطئه های استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی این روز مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی، آل سعود و دشمنان اسلام خواهد بود ، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از به وجود آمدن فشار روانی و منطقه ای علیه رژیم صهیونیستی در زمینه کاهش تجاوز نسبت به فلسطین و صلابت و پایداری مردم در پاسخ به توطئه های دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب راهپیمایی روز جهانی قدس را روز به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام و پیروزی حق بر کفر عنوان کرد و اظهار داشت: هر ساله پرچم اسلام به دست توانای جوانان رشید ملت ایران بر قله اقتدار به نمایش گذاشته می‌شود تا هر روز ستونی از ستون‌های سست استکبار فرو ریزد.

سهرابی تصریح کرد: حضور پرشور مردم شهرستان میناب در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند موقتی بودن و امنیت نسبی رژیم اشغالگر صهیونیست و نامشروع اسرائیل را اثبات کند.

فرمانده سپاه میناب ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان میناب دعوت کرد که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز