مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

قشم ظرفیت بالایی برای توسعه تعاونی ها دارد

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۹:۰۴
کد خبر: ۴۲۶۵۵۰
قشم ظرفیت بالایی برای توسعه تعاونی ها دارد
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان به ظرفیتهای بالقوه قشم در بخشهای مختلف اقتصادی اشاره کرد و گفت: این شهرستان ظرفیت بالایی برای توسعه تعاونی ها دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،وی با بیان اینکه درصد زیادی از فعالیت های اقتصادی قشم به صورت تعاونی انجام می شود، از برگزاری احتمالی یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در این شهرستان خبر داد.

مهندس سلیمی در ادامه اظهار داشت: شرکت های تعاونی، نهادهای مردمی هستند که بدون اتکاء به کمک دولت باید توان مقاومت در برابر نابسامانی ها را داشته باشد و با همیاری اعضا بتوانند موجب رشد و توسعه جامعه را فراهم کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان به در پیش بودن هفته تعاون در شهریورماه امسال اشاره کرد و گفت:  ثبت نام از تعاونی ها بمنظور شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و همچنین ایجاد فضای رقابتی برای رشد و توسعه تعاونی ها از ابتدای ابتدای تیرماه کلید خورده است و امسال تعاونی ها و اتحادیه ها  می توانند در 21 گرایش با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی ضمن مراجعه به سایت اعلام شده و با تکمیل فرم های عمومی و تخصصی، در این رقابت شرکت کنند و تاکنون بیش از 200 شرکت تعاونی و اتحادیه شرکت کردند.

مهندس سلیمی در پایان با بیان اینکه اطلاع رسانی از طرق مختلف برای شرکت تعاونی ها در جشنواره تعاونی های برتر صورت گرفته است، بر برگزاری هر چه بهتر هفته تعاون امسال تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز