شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد:

تشکیل واحد وصول مطالبات در شهرداری منطقه سه بندرعباس

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۷:۲۹:۰۲
کد خبر: ۴۲۸۱۸۳
شهردار منطقه سه بندرعباس گفت: به منظور بررسی وضعیت مطالبات و ارایه راهکار جهت افزایش درآمدها، جلسه کمیته درآمد در این منطقه تشکیل شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، روح‌ا... مرادی‌زاده در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرداری نهادی خودکفاست و درآمدها و هزینه‌های جاری جهت ارائه خدمات عمرانی و شهری را از طریق منابع داخلی و خارجی خود تأمین می‌کند، ضرورت تشکیل جلساتی با هدف ارتقاء درآمدزایی در سطح منطقه ضروری است.

وی با تأکید بر پیگیری هرچه بیشتر جهت وصول مطالبات و ارایه راهکار به منظور مدیریت هزینه‌ها، افزود: اکنون در وضعیتی قرار داریم که ارائه نظرات کاربردی و ایده‌های خلاقانه و ثمربخش در راستای مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امور مختلف فعالیت شهرداری، بیش از پیش احساس می‌شود.

شهردار منطقه سه بندرعباس خاطرنشان کرد: بهبود روش‌های کسب درآمدهای نقدی و غیرنقدی و وصول طلب‌ها، برنامه‌ریزی بر اساس پتانسیل‌ها و سرمایه‌های این منطقه برای تحقق درآمدهای پایدار و ناپایدار از اولویت‌های مجموعه شهرداری منطقه 3 است.

گفتنی است، بر اساس مصوبات این جلسه و بحث‌های مطرح شده، رسیدگی به در آمدهای جاری از طریق پیگیری درآمدهای سهل‌الوصول از طریق شرکت‌ها، بررسی نصب تابلوها در سطح منطقه و دریافت عوارض آنها، رسیدگی و ارائه نظر در جلب مشارکت در کلیه زمینه‌ها برای درآمدزایی هرچه بهتر، تشکیل یک واحد بنام وصول مطالبات در دستور کار قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز