برگزاری دومین جلسه شورای اداری در سال ۹۵

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۰۱:۳۰
کد خبر: ۴۲۸۱۹۲
برگزاری دومین جلسه شورای اداری در سال ۹۵
دومین جلسه شورای اداری اداره کل فرودگاههای استان هرمزگان راس ساعت 9 صبح امروز با حضور مدیر کل ، معاونین ، روسای ادارات و مسئولین اداری و عملیاتی در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، در این جلسه که با محوریت  تخصیص بودجه سالجاری با تلاوتی از کلام الله مجید آغاز گردید ، ابتدا محمود امانی بنی مدیر کل ، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان وآرزوی سلامتی برای  همه ی مسلمین در سراسر جهان مصوبات انجام نشده جلسه گذشته را بررسی نمود .

 وی سپس حول محور تخصیص بودجه و اعتبار پروژه ها به بیان مطالبی برای حضار پرداخت و اشاره کرد هر واحد با درنظر گرفتن بودجه و اعتبار اقدام نماید تا پروژه ها با برنامه ریزی از پیش مشخص پیش بروند و در پایان سال دچار کمبود اعتبار برای اتمام پروژه ها مواجه نشویم ، امانی از اصطلاحاتی اصولی در طراحی پروژه ها با عنوان های " قبل کار ، حین کار ، پایان کار  " نام برد  و اشاره نمود رعایت این اصول متضمن حصول بهترین نتیجه و خروجی کارها می شود .

در ادامه جلسه هر کدام از حضار ضمن ارائه گزارش در خصوص مسائل جاری اداره کل به مواردی اشاره نمودند که توسط مهندس امانی پاسخ داده شد .

جلسات شورای اداری اداره کل فرودگاههای استان هرمزگان هر دو ماه یکبار برگزار می گردد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز