احتمال فروش امتیاز آذرخش ، فقط خریداران هرمزگانی اقدام کنند

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۷:۴۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۸۷۸۱
احتمال فروش امتیاز آذرخش ، فقط خریداران هرمزگانی اقدام کنند
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان خبر داد ؛ اسپانسر های هرمزگانی برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری آذرخش می توانند اقدام کنند.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان درگفت وگویی اعلام نمود: با توجه به اینکه این باشگاه به تنهایی توان حضور در لیگ برتر برای فصل جدید ندارد بدنبال واگذاری این امتیاز به یکی از اسپانسر های هرمزگانی می باشد.

وی افزود : مدیرعامل باشگاه آذرخش اعلام کرده است که به تنهایی قادر به تامین کل هزینه های تیم فوتسال نمی باشد و در صورت پیدا شدن خریدار این امتیاز واگذار می کند تا این تیم با شرایط بهتر در لیگ برتر حضور پیدا کند .

دانشور با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا تمرینات این تیم از هفته جاری شروع شود گفت : ما باید در این زمان کم هم اسپانسر جذب کنیم و هم بدنبال تدارک شروع تمرینات برای اماده سازئ تیم باشیم .

وی در پایان افزود : سعی خواهیم کرد با همکاری و مساعدت استاندار ومعاونین استاندار وموسس باشگاه ، کادر فنی سال گذشته این تیم را حفظ کنیم .

طبق قرعه کشی انجام شده تیم آذرخش بندرعباس در هفته نخست لیگ برتر فوتسال هفتم مرداد مهمان تیم میثاق تهران است و در هفته دوم پانزدهم مرداد میزبان تیم شهرداری ساوه خواهد بود.

تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس سال گذشته در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول به عنوان پدیده و تیم اخلاق لیگ لقب گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز