تکمیل زیرساخت های بخش ICT اسکله های درگهان و بهمن قشم

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۲۸۷۹۸
تکمیل زیرساخت های بخش ICT اسکله های درگهان و بهمن قشم
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از تکمیل زیرساخت های خدماتی بخشICT سالن مسافری بندر خصب عمان در اسکله بهمن و اسکله درگهان قشم با اختصاص یک میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مجید حاجی زاده، گفت: زیرساخت های بخش برق، مخابرات و شبکه اسکله بندر درگهان با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و هزینه های آماده سازی اسکله مسافری بندر خصب عمان در بندر بهمن قشم نیز با 300 میلیون ریال اعتبار سازمان منطقه آزاد قشم به اتمام رسیده است.

به گفته وی، تمامی تجهیزات برقی، مخابراتی و همچنین هزینه های نصب و راه اندازی این دو اسکله از محل اعتبار اعلام شده تامین شده است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: سرعت بخشیدن به روند خدمات ورود و خروج مسافران و بررسی موارد امنیتی سفر در هر دو اسکله و چک کردن گذرنامه مسافران در اسکله خصب بندر بهمن قشم به شکل کاملا استاندارد با ضریب امنیتی بسیار بالا از امتیازات این زیرساخت ها می باشد.

وی گفت: زیرساخت های بخش ICT اسکله درگهان قشم طی 20 روز و سالن خصب بندر بهمن قشم نیز طی 15 روز کار نیروهای مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم به اتمام رسید.

بنا به این گزارش با آماده سازی زیرساخت های خدماتی بخش ICT اسکله درگهان و بهمن قشم، شرایط ارائه خدمات بهتری به مسافران این دو اسکله فراهم شده و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد تسهیل در تردد مسافران از قشم به بندر خصب عمان از طریق بندر بهمن و تردد مسافران بین اسکله درگهان و بندرعباس باشیم.

 

نظر شما