تجربه ای بی نظیر در ساحل قشم / آب بجای هوا /هندبال ساحلی با بادکنک های آبدار

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۲۱:۲۲
کد خبر: ۴۲۸۸۰۱
تجربه ای بی نظیر در ساحل قشم / آب بجای هوا /هندبال ساحلی با بادکنک های آبدار
مدیر سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی در جزیره قشم با استفاده از بادکنک های شادی آفرین پر از آب خبر داد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهدی مراد زاده فهرجی گفت: استارت مسابقات هند بال ساحلی با استفاده از بادکنک های پر از آب به جای توپ های رایج در قشم زده شده و این مسابقه باید به نام مبتکر آن در جزیره قشم به ثبت برسد.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم از طرح های نو به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی و ورزش و جوانان حمایت می کند و خوشبختانه مسابقات هندبال ساحلی با بادکنک های پر از آب با استقبال خوب تیم ها و مردم جزیره قشم همراه شده است.

مدیر سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: پوشش خبری مناسب این مسابقات از طریق رسانه ملی می تواند جوانان را برای برگزاری هندبال ساحلی از نقاط مختلف کشور به سواحل زیبای خلیج فارس در جزیره قشم بکشاند.

وی گفت: جریان جزر و مد دریا و برگزاری بخشی از مسابقات در میان آب های نیلگون خلیج فارس بر جذابیت و شور و شعف این مسابقات می افزاید.

مراد زاده فهرجی اظهارامیدواری کرد: دومین دوره این مسابقات روز پنجشنبه 24 تیر ماه در مجموعه ساحلی ایران زمین به مراتب بهتر از مرحله نخست آن که با حضور هشت تیم همزمان با عید مبعث برگزار شد، انجام شود.

به گفته وی، مسئولان بخش ورزش و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم نیز برای اهدای کاپ به تیم های اول تا سوم و همچنین مدال افتخار به بهترین بازیکن، آقای گل و بازیکن اخلاق این مسابقات در مجموعه ساحلی ایران زمین حضور خواهند یافت.

مدیر سلامت، ورزش و امور اجتماعی و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: در دومین دوره این مسابقات استفاده از لباس های ورزشی یک رنگ برای اعضای هر تیم الزامی و شرایط مناسبی برای حضور بیشتر تماشاگران فراهم شده است.

وی گفت: سه داور عملکرد بازیکنان هر تیم که شامل سه بازیکن اصلی و دو بازیکن ذخیره است را بر عهده می گیرند و با مشخص شدن تعداد تیم های شرکت کننده، برنامه دقیقی برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مسابقات تدارک دیده می شود.

بنا به این گزارش، تا کنون 8 تیم برای برگزاری دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قشم که روز پنجشنبه 24 تیر ماه در مجموعه ساحلی ایران زمین برگزار می شود، ثبت نام کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز