گفتگو معاون شبکه مدیر عامل با برنامه زنده رادئویی مردم و مسئولان

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۸:۵۱
کد خبر: ۴۲۸۸۲۵
گفتگو معاون شبکه مدیر عامل با برنامه زنده رادئویی مردم و مسئولان
مهندس مریدی نژاد معاون مدیر عامل در گفتگو با برنامه خبری 45/8 مردم و مسئولان که به صورت زنده از شبکه خیلج فارس پخش شد به سوالات و گلایه شهروندان بندرعباس در خصوص قطعی فیبر نوری و تلفن ثابت در استان پاسخ داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهندس مریدی نژاد معاون مدیر عامل در گفتگو با برنامه خبری 45/8 مردم و مسئولان که به صورت زنده از شبکه خیلج فارس پخش شد به سوالات و گلایه شهروندان بندرعباس در خصوص قطعی فیبر نوری و تلفن ثابت در استان پاسخ داد.

معاون شبکه در این گفتگوی خبری با اشاره به اینکه قطعی فیبر نوری در استان بر اثرحفاری و سهل نگاری پیمانکار شهرداری در مورخ 9/4/95 بوده خاطرنشان کرد متاسفانه پیمانکار مربوطه بدون در نظر گرفتن حساسیت موضوع و بدون حضور ناظر فنی مخابرات اقدام به حفاری نموده که منجر به از بین رفتن تجهیزات منصوبه در محل فوق گردید.

این امر باعث قطعی ارتباطات مشترکین محترم تلفن همراه ، ثابت و دیتا در مرکز استان و بعضا در شهرستانهای تابعه گردید.که بلافاصله اکیپ فنی شرکت مخابرات کار باسازی و ترمیم کابل های فوق را شروع و در ساعت 22 چهارشنبه شب همان تاریخ ارتباط تلفن سیار برقرار شد.و مشترکین تلفن ثابت با عنایت به شدت صدمات وارده و بریدن کابل توسط عوامل پیمانکار شهرداری ترمیم آن کمی زمان بر گردید .

وی در بخش دیگری از این گفتگو در رابطه با سرقت تجهیزات مخابراتی(کابل) یادآور شد شرکت مخابرات در این زمینه متحمل خسارات زیادی گردیده و خواستار همکاری دیگری ادارات و سازمانهای مرتبط در این زمینه شد در پایان ضمن اعلام شماره تلفن های14/33610013 از مردم خواست تا مشکلات خود را در زمینه مخابرات از این طریق پیگیری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز