شهردار منطقه دو خبر داد:

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ساختمان پلاتو در بندرعباس

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۶:۴۰
کد خبر: ۴۲۹۳۷۷
افشین مظهری در این ارتباط اظهار کرد: ساخت اماکن فرهنگی مورد نیاز در اماکن مختلف شهر به ویژه پارک‌ها از ضروریات هر شهر است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، افشین مظهری در این ارتباط اظهار کرد: ساخت اماکن فرهنگی مورد نیاز در اماکن مختلف شهر به ویژه پارک‌ها از ضروریات هر شهر است.

وی افزود: کمک به فضای فرهنگی و هنری هر جامعه، موجب تقویت هویت آن جامعه می‌شود و در واقع هزینه کردن در این عرصه، تضمین‌کننده معرفی هر جامعه برای آیندگان است.

شهردار منطقه دو بندرعباس با اشاره به احداث ساختمان یک پلاتو در بوستان شهید دباغیان، گفت: این ساختمان در دو طبقه که مساحت آن 128 متر مربع و اعتبار آن بالغ بر یک میلیارد ریال بوده که در ضلع  شمال بوستان شهید دباغیان در دست ساخت می‌باشد.

مظهری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری بندرعباس و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ساخت تعداد پلاتو در شهر بندرعباس، گفت: کار احداث این بنا حدود یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد و طبق توافق صورت گرفته، ساخت پلاتو و امکانات اولیه مانند زمین و ساخت‌وساز از سوی شهرداری تأمین و تجهیز پلاتو از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز