برگزاری اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان محلات بندرعباس

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۸:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۳۷۹
احمد پویافر، فرماندار بندرعباس در آیین اختتامیه این مسابقات با تقدیر از مسئولین برگزاری این مسابقات گفت: این اقدامات ورزشی در سطح شهر می‌تواند باعث پر کردن اوقات فراغت جوانان باشد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، احمد پویافر، فرماندار بندرعباس در آیین اختتامیه این مسابقات با تقدیر از مسئولین برگزاری این مسابقات گفت: این اقدامات ورزشی در سطح شهر می‌تواند باعث پر کردن اوقات فراغت جوانان باشد.

وی افزود: برگزاری متعدد این مسابقات می‌تواند امری مهم و تاثیرگذار در رشد، شکوفایی و سلامتی شهروندان باشد.

پویافر با تقدیر از برنامه‌ریزی و تلاش های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی پیشانی حرکات فرهنگی و ورزشی شهر بندرعباس هستند.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: این سازمان توانسته در سی روز ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه و فاخری را در نقاط مختلف شهر بندرعباس اجرا کند.

محمدمهدی جهانبخش، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در این آیین اظهار کرد: در مرحله نهایی این مسابقات تیم‌های تاکسی امید و بویتک مد روز با پیروزی بر حریفان خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند که در بازی پایانی تیم تاکسی امید توانست با ۵ گل با نتیجه ۵ بر ۲ به مقام قهرمانی دست یابد.

در آیین پایانی این مسابقات به تیم های اول تا سوم این مسابقات جوائز نقدی و جام قهرمانی اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز