برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اداره کل فرودگاههای استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۲۹۹۲۴
برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در اداره کل فرودگاههای استان
نظر به تاکیدات دین مبین اسلام و سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ضرورت رعایت شئونات اسلامی ، در سالروز گرامیداشت این روز واحد عفاف و حجاب اداره کل اقدام به برپایی نمایشگاهی بدین منظور نموده است .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان در جلسه ایی که به همین مناسبت در دفتر مهندس امانی مدیرکل فرودگاههای استان با حضور ایشان ، معاونت اقتصادی وتوسعه مدیریت و منابع ، رئیس حراست و جمعی از بانوان اداره کل  برگزار گردید مهندس امانی پس از استماع گزارش عملکرد واحد عفاف و حجاب توسط مسئول این واحد به موضوعاتی در خصوص لزوم رعایت عفاف و دیگر شئونات اسلامی در جهت تحکیم بنیان خانواده اشاره و این امر را یکی دیگر از ارمغان های دین مبین اسلام برشمردند .

ایشان سپس به ساعات بالای کاری و صرف نمودن بخش اعظم ساعات مفید هر کارمند در محیط کار اشاره و جمع همکاران را مانند خانواده دوم تلقی نمودند و هرچه زیباترساختن آن را منوط به تلاش هر کارمند برای ورود به محل کار با بهترین روحیه وبالاترین انرژی دانستند .    

مهندس امانی رعایت حجاب و عفاف در گفتار و رفتار را نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان نیز لازم و ضروری برشمردند .

پس از جلسه حضار جهت افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب وارد سالن اجتماعات اداره کل شدند . یاد آور می شود این نمایشگاه از تاریخ95/4/21لغایت 94/4/25 از ساعت 9 الی 14 برای علاقمندان برپا می باشد  .

 

نظر شما