طرح دانش‌آموز خلاق ناحیه یک به مرحله کشوری جشنواره جابر راه یافت

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۴۲۹۹۳۴
طرح دانش‌آموز خلاق ناحیه یک به مرحله کشوری جشنواره جابر راه یافت
دانش‌آموز خلاق پایه ششم دبستان غدیر خم آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با ساخت پرگار الکتریکی به مرحله کشوری جشنواره جابر ابن حیان راه یافت.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ حوریه حاجی‌زاده معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: یکی از طرح‌های وزارتی مقطع ابتدایی پروژه‌های علمی دانش آموزان در قالب جشنواره جابر ابن حیان می‌باشد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را پرورش خلاقیت و استفاده بهینه از امکانات موجود و بالا بردن اعتماد به نفس دانش آموزان دانست و افزود: اجرای این قبیل برنامه‌ها باعث تشویق آن‌ها به کارهای جمعی و گروهی و آمادگی برای شرکت در جشنواره خوارزمی سال‌های آتی می‌باشد.
حاجی‌زاده افزود: این جشنواره ابتدا به‌صورت نمایشگاهی و در قالب گروه‌های همیار با شرکت بیش از هزار و 400 دانش‌آموز و 817 طرح در سطح آموزشگاهی و منطقه برگزار شد که از بین این طرح‌ها 12 طرح با عناوین (طراحی و ساخت) و (آزمایش) به مرحله استانی راه یافتند.
وی تصریح کرد: در مرحله استانی نیز از بین 108 طرح ارسالی مناطق و نواحی 22 گانه استان، 5 طرح، جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند که محمدحسین حمزه پور دانش‌آموز خلاق پایه ششم دبستان غدیر خم موفق شد با ساخت پرگار الکتریکی جزء 5 نفر راه‌یافته به مرحله کشوری باشد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هدف از ساخت این دستگاه، سهولت در امر یادگیری بهتر و کشیدن خطوط دایره‌ای شکل عنوان‌شده است و یکی از مزایای این طرح استفاده از ابزارهای ارزان‌قیمت و سهل‌الوصول می‌باشد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیر دبستان غدیر خم، ناظر علمی، معلم راهنما و خانواده‌ی دانش‌آموز، برای دانش‌آموز ساعی آرزوی کسب موفقیت در مرحله کشوری نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز