افزایش سفرها به جزیره قشم/ثبت بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار سفر طی سه ماه

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵:۳۷
کد خبر: ۴۲۹۹۷۸
افزایش سفرها به جزیره قشم/ثبت بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار سفر طی سه ماه
مدیرکل گمرک قشم گفت: در سه ماهه نخست امسال دو میلیون و 200 هزار و 841 نفر از مسیرهای ورودی و خروجی قشم، تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حسین سعیدی در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت همچنین 384 هزار و 815 دستگاه کامیون، اتوبوس، نیسان و سواری از طریق اسکله های پهل در بندر خمیر و لافت در قشم در این جزیره تردد داشته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 3 درصد رشد داشته است.

به گفته وی، در سه ماهه نخست امسال تعداد 25 فقره اظهارنامه ورود موقت به ارزش بیش از چهار میلیون و 576 هزار و 500 دلار از طریق این گمرک صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 73 و 58 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرک قشم یادآور شد: اظهارنامه های تشکیل شده در گمرک قشم جهت خودروهای سواری ساکنان جزیره قشم و کانتینرهای خالی بوده که به مدت یک ماه به سرزمین اصلی ورود موقت شده اند.

جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در طول سال میزبان چند میلیون مسافر از اقصی نقاط ایران و جهان می باشد، بخش مهمی از مسافران از طریق هوا، دریا و بخشی نیز با خودروهای شخصی و عمومی با عبور از روی آب های خلیج فارس با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت(شناورهای ویژه حمل خودرو) در این جزیره تردد می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز