حضور آتش نشانان فداکار و ایثار گر بندار عباس برای اهدای خون

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۸:۳۶
کد خبر: ۴۳۰۰۱۷
حضور آتش نشانان فداکار و ایثار گر بندار عباس برای اهدای خون
آتش نشانان فداکار و ایثارگر برای تأمین خون بیماران با حضور در پایگاه انتقال خون بندرعباس خون خود را اهدا نمودند .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،جمعی از آتش نشانان با حضور در پایگاه انتقال خون بندرعباس و اهدای خون به کمپین اهدای خون پیوستند .

امینی فرمانده عملیاتی آتش نشانی با حضور در پایگاه انتقال خون بندرعباس گفت : اهمیت کار و فداکاری آتش نشانان بر کسی پوشیده نیست و کمک به افرادی که در شعله های مهیب آتش گرفتار هستند ، کودکانی که با خطر مرگ دست و پنجه نرم می کنند و ... توسط انسان های بی ادعا و ایثارگری انجام می گردد که هدفشان نجات جان انسانهاست . وی افزود : اکنون نیز اهدای خون که باعث نجات جان انسان هایی می شود که علی رغم میل باطنی به بیماری ها دچار شده اند نیز کمتر از نجات در میان شعله های سرکش آتش نیست زیرا این امر نیز موجب ادامه حیات انسانی می شود و با این کار می توان  اشک شوق مادری را بخاطر  سلامتی بازیافته فرزندش دید و این حس قشنگی است . امینی آتش نشانان را ایثارگرانی برشمرد که بدون هیچگونه چشمداشتی فقط به نجات جان همنوعانشان فکر می کنند .

ایشان نقش انتقال خون را در نجات جان بیماران نیازمند به این ماده حیاتی در هر زمان و مواقع بحران و حوادث غیر مترقبه خطیر شمرد و برای تأمین خون توسط گروه آتش نشانان اعلام آمادگی کرد و بیان داشت : فرهنگ کمک به همنوع ریشه در تفکر آتش نشانان دارد و امیدوارم با همت این گروه از فعالان اجتماعی بتوانیم گام های مؤثری در جهت تأمین خون بیماران و یاری رساندن به همنوعان برداریم .

گفتنی است بیش از 20 آتش نشان امروز در این امر خداپسندانه شرکت نمودند و مقرر شد در روزهای آتی نیز این روند ادامه داشته باشد . لازم به ذکر است گروه آتش نشانان نیز به کمپین اهدا کنندگان خون پیوستند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز