تخلیه و بارگیری ۴۸۰ هزار تن کالا در بندر کیش/رشد ۸۴ درصدی گشت های دریایی در فصل بهار

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۲:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۵۴۳
تخلیه و بارگیری  ۴۸۰ هزار تن کالا در بندر کیش/رشد ۸۴ درصدی گشت های دریایی در فصل بهار
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری حدود 480 هزار تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی در بندر گاه این جزیره تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمد جهانشاهی نسب ضمن اعلام این خبر افزود: از این رقم، 399 هزار و 738 تن کالای غیر نفتی و 80 هزار و 234 تن کالای نفتی بوده است.

وی سهم عملیات مربوط به صادرات و واردات کالای غیر نفتی در این بندر را 13 هزار تن اعلام کرد .

جهانشاهی نسب گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری عملیات کابوتاژ کالای غیر نفتی 386 هزار و 778 تن در این بندر انجام شده است.

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش با اشاره به حمل و نقل خودروهای مسافران از طریق شناورهای لندینگ کرافت نیز گفت: طی مدت یاد شده بیش از 39 هزار دستگاه خودرو از طریق بندرگاه جزیره، جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 20 درصدی داشته است.

وی مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی سه ماه اخیر را 3 هزار و 353 فروند عنوان کرد و افزود: طی این مدت 220 هزار و 931 نفر مسافر نیز از طریق این بندر جابجا شدند که نسبت به سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول به زیر ساخت های مناسب گردشگری دریایی در این جزیره اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیتهای مسافری، 148 هزار و 28 نفر گردشگر به وسیله شناورهای تفریحی در آبهای ساحلی این جزیره گشت دریایی داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 84 درصدی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز