شهردار منطقه دو خبر داد:

تداوم فعالیت‌ها در نهضت پیاده‌رو سازی بندرعباس

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۸:۲۵:۴۶
کد خبر: ۴۳۰۵۵۱
افشین مظهری در این ارتباط اظهار کرد: ایمن‌سازی و بهسازی پیاده‌روها برای عابران پیاده و به ویژه معلولان و سالمندان، کانالیزه کردن عبور پیاده و سواره، تعریض پیاده‌روها و بهسازی محل تلاقی پیاده‌ها و سواره‌ها از اهمیت فراوانی بر خوردار بوده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،افشین مظهری در این ارتباط اظهار کرد: ایمن‌سازی و بهسازی پیاده‌روها برای عابران پیاده و به ویژه معلولان و سالمندان، کانالیزه کردن عبور پیاده و سواره، تعریض پیاده‌روها و بهسازی محل تلاقی پیاده‌ها و سواره‌ها از اهمیت فراوانی بر خوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با همت شهرداری بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: رعایت نیازهای شهروندان پیاده و سواره یکی از ضرورت‌های شهرسازی است.

شهردار منطقه دو بندرعباس گفت: در عملیات احداث و بهسازی این پیاده‌روها از کفپوش‌های بتنی مقاوم و زیبا استفاده شده ضمن اینکه همزمان کار مناسب سازی آنها برای استفاده و تردد آسان معلولان و سالمندان انجام می‌شود.

مظهری با تاکید بر اینکه در احداث پیاده‌رو موارد فنی باید کاملا رعایت شود، گفت: در احداث این پیاده‌روها استانداردهای لازم از قبیل نوار نابینایان، احداث رمپ، اجرای جدول، هم‌سطح‌سازی پیاده‌رو، احداث باغچه جهت فضای سبز موجود و آینده، نصب راه‌بند که مانع از ورود خودروها به حریم پیاده‌روها میگردد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که زیباسازی محیطی و تردد آسان شهروندان برای رسیدن به مقاصد مورد نظر خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال در سطحی به میزان 9000 متر مربع از پیاده‌روهای محدوده منطقه دو در دست اقدام است.

شهردار منطقه دو بندرعباس از پیشرفت70 درصدی این پروژه خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم این پروژه تا دو ماه آینده به صورت کامل انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز