قشم پیشتاز در عرصه اقدام و عمل / حمیدرضا مومنی : "تا آخر دولت دوم آقای دکتر روحانی درقشم هستم"

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۷:۲۸
کد خبر: ۴۳۱۱۹۷
قشم پیشتاز در عرصه اقدام و عمل / حمیدرضا مومنی : تا آخر دولت دوم آقای دکتر روحانی درقشم هستم
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به سئوال مربوط به شایعات تغییر در جایگاه اداره این سازمان، گفت: تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی در قشم ماندگارم.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، حمید رضا مومنی در حاشیه بازدید از مرکز تکثیر لارو میگو در شهر سوزای جزیره قشم با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، افزود: مردم نباید به شایعات و جو سازی هایی که توسط شایعه سازان و افرادی که منافعشان به خطر افتاده توجه کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه خیلی ها که از شایعه پراکنی و ایجاد تزلزل در نظام مدیرتی سازمان سود می برند و درشرایط موجود و همدلی مسئولین و مردم برای اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب منافع خود را در خطر می بینند، عمران و توسعه قشم را بر نمی تابند و با ترفند شایعه سازی سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: به جرات اعلام می کنم هیچ تغییری تا پایان دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی در جایگاه اداره این سازمان در قشم اتفاق نخواهد افتاد.

وی گفت: براساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و همچنین سیاست دولت تدبیر و امید، خوشبختانه مرکز تکثیر میگوی شهر سوزا پس از هشت سال تعطیلی با برنامه تکثیر 100 میلیون لارو میگو (بچه میگو) توسط بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم بار دیگر راه اندازی شد.

مومنی با اشاره به اهمیت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مساله اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاران در مناطق آزاد و درراستای تامین زنجیره غذایی و توسعه فناوری های پیش رفته با بومی سازی دانش جهانی گفت: اداره کل معدن، صنعت، تجارت، اداره کل استاندارد و گمرک منطقه آزاد قشم که با واحدهای تولیدی و صادراتی ارتباط دارند موظف به ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن به فعالان اقتصادی در این منطقه هستند.

وی ادامه داد: هیچ سرمایه گذار واقعی نباید در قشم برای دریافت زمین و امتیازاتی همچون آب، برق، راه و نیز امور حمایتی دستگاه های زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد با مشکل مواجه شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: در برنامه ششم توسعه کشور تولید 200 هزارتن ماهی در قفس پیش بینی شده که سهم قشم از مجموع 120 هزار تن تولید ماهی در قفس استان هرمزگان، 84 هزار تن می باشد که تاکنون زمینه تولید 60 هزار تن آن فراهم شده است.

وی از توافق بعمل آمده با بانک کشاورزی برای ارائه تسهیلات به فعالان حوزه شیلاتی در منطقه آزاد قشم به عنوان اقدامی مهم در راستای حمایت از تولید محصولات صادراتی در این جزیره نام برد.

بنا به این گزارش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به اتفاق تنی چند از مدیران این سازمان با حضور در مرکز تکثیر لارو میگو در ساحل شهر سوزا و آشنا شدن با روند تکثیر این آبزیان، بر حمایت همه جانبه این سازمان از محصولات تولیدی و صادراتی تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز