نماینده ولی وفقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس:

فعالیت سازمان تامین اجتماعی مایه آرامش و امید در جامعه است

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۰:۲۸:۴۵
کد خبر: ۴۳۲۰۱۴
فعالیت سازمان تامین اجتماعی مایه آرامش و امید در جامعه است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس گفت: تامین اجتماعی اگر به شکل واقعی اش تبدیل به یک فرهنگ همگانی شود، مردم زندگی آرامی خواهند داشت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مدیر کل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان و جمعی دیگر از کارکنان این سازمان بیمه گر طی برنامه ای به مناسبت پنجمین روز از هفته تایمن اجتماعی، با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، آیت الله "غلامعلی نعیم آبادی" ضمن تشکر از مجموعه سازمان تامین اجتماعی، از خدمات این سازمان بیمه گر در استان به ویژه در استان هرمزگان ابراز رضایت کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس خطاب به مدیران و کارکنان این سازمان بیمه گر گفت: کار مهم شما عزیزان ایجاد امید در زندگی است، به ویژه در مواقعی که انسان در یک بحران مثل بیماری قرار دارد.

آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: بخش درمان واقعا یک دغدغه جدی برای مردم محسوب می شود و اگر نظام تامین اجتماعی نباشد، حرکت چرخ های زندگی آنها کند می شود.

وی تصریح کرد: تامین اجتماعی اگر به شکل واقعی اش تبدیل به یک فرهنگ همگانی شود، مردم زندگی آرامی خواهند داشت.

امام جمعه بندرعباس از تفکر موجود در جامعه انتقاد کرد و گفت: هنوز فرهنگ بیمه ای در جامعه جا نیفتاده است و ما فقط جلوی پایمان را می بینیم و جلوتر را نمی بینیم.

امام جمعه بندرعباس خطاب به مدیران تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: کار شمار در جامعه منجر به آرامش، امید، اطمینان و تحقق آرمان تامین اجتماعی است.

در این دیدار، "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تأمین اجتماعی و "کامیار وثوقی" مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان به بیان گزارشی مختصر از عملکرد این اداره کل در یکسال گذشته پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز