ایران زمین قهرمان دومین دوره مسابقات هیجان انگیز هندبال ساحلی قشم

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۳۲۰۴۷
ایران زمین قهرمان دومین دوره مسابقات هیجان انگیز هندبال ساحلی قشم
تیم ایران زمین با شکست حریفان خود عنوان دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی هیجان انگیز بادکنک های پر از آب را از آن خود کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،  در دومین دوره این مسابقات هشت تیم به صورت دو حذفی با استفاده از بادکنک های رنگارنگ پر از آب به جای توپ در کنار ساحل زیبای مجموعه ایران زمین با هم رقابت کردند.

مدیر روابط عمومی و امور بین املل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این مسابقات، گفت: هندبال بادکنکی ابتکار منحصر بفردی است که طی دو دوره در جزیره قشم برگزار می شود.

مرتضی شیخ زاده افزود: استقبال خوب مردم از دومین دوره هندبال ساحلی بادکنکی در قشم، شرایط برگزاری این مسابقات با حضور تیم های علاقمند از سراسر کشور و به صورت لیگ هندبال ساحلی در این منطقه را امکانپذیر می کند.

وی ادامه داد: با انجام تبلیغات گسترده باید این مسابقات پرنشاط را به مردم سراسر کشور به ویژه جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

بنا به این گزارش، تیم گلدن استیت از مجموعه تجاری سیتی سنتر قشم به مقام دوم این دوره از مسابقات دست یافت و کانون تبلیغاتی هوشمند هم سوم شد.

کاپ قهرمانی و هدایا به سه تیم برتر دومین دوره مسابقات هندبال با بادکنک های پر از آب در ساحل مجموعه گردشگری ایران زمین، اهدا شد.

 تیم ایران زمین به جز کاپ قهرماتی پنج دستگاه اسکوتر برقی و تیم های دوم و سوم هم در کنار کاپ به ترتیب پنج دستگاه دوچرخه و پنج دستگاه تبلت دریافت کردند.

به جز سه تیم یاد شده، DIP شرکت نفت، صدف، خلیج فارس از مجموعه تاکسیرانان، شهدا و شاهین نیز حضور داشتند.

جوانان و نوجوانان شهر قشم و مسافرانی که به این جزیره سفر کرده اند با حضور در ساحل مجموعه ایران زمین، همگام با بازیکنان در هیجان و شادی زمان ترکیدن بادکنک های پر آب و به ثمر رسیدن گل مشارکت می کردند و عکس های یادگاری از مراحل شادی هندبال ساحلی به یادگار گرفتند.

شایان ذکر است در فواصل مسابقات هند بال، تماشاگران قشمی و میهمانان جزیره هم با یکدیکر رقابت کردند که از سوی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به آنان هدایایی اهدا شد.

نوید کهوری بازیکن شماره 9 تیم ایران زمین با زدن 20 گل، عنوان آقای گلی این مسابقات را به خود اختصاص داد و مسعود جهانگرد از تیم شهدا و سام سمالی از تیم صدف هم به ترتیب بهترین و بااخلاق ترین بازیکنان دومین دوره مسابقات هند بال ساحلی قشم معرفی شدند.

اولین دوره این مسابقات همزمان با میلاد پیامبر اعظم (ع) با حضور هشت تیم برگزار شد که تیم ایران زمین در نخستین دوره نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز