نماینده عالی دولت در استان هرمزگان:

برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) در هرمزگان فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورا و تقویت بنیه معنوی و مذهبی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۷:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۱۱۱
برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی (ع) در هرمزگان فرصتی برای ترویج فرهنگ عاشورا و تقویت بنیه معنوی و مذهبی است
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) را فرصتی برای تقویت بنیه مذهبی و معنوی در استان هرمزگان دانست.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست هماهنگی برگزاری چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) با بیان اینکه گرفتن میزبانی این اجلاس به خواست مردم هرمزگان بوده است، عنوان کرد: طی سه روز برگزاری این اجلاس تمامی تلاش و اولویت نخست استان، میزبانی در خور شان از 700 مهمان این اجلاس است.

وی ضمن تقدیر از هماهنگی‌های صورت گرفته در این زمینه، یادآور شد: می‌خواهیم تمامی دستگاه‌های مربوطه در امر برگزاری این مراسم دخیل شوند تا بتوانیم به نحو شایسته‌ای این اجلاس را برگزار کنیم.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت های مردمی به وسیله دعوت از هیئت داران و حسینه‌داران از جمله راه‌هایی است که می‌تواند مردم را به طور گسترده در امر برگزاری این اجلاس دخیل کند.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ عاشورا نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم، اضافه کرد: این اجلاس در مقطع قبل از ماه محرم برگزار می‌شود و می‌تواند ظرفیت خوبی در سطح منطقه‌ای و ملی باشد.

جادری برگزاری این اجلاس را فرصتی برای تقویت بنیه مذهبی و معنوی در استان هرمزگان دانست و تصریح کرد: باید شرایط و فضا را طوری مدیریت کنیم که هر کس به اندازه توان خود بتواند در راه کمک به این مراسم گام بردارد.

استاندار هرمزگان در ادامه اظهار امیدواری کرد که این اجلاس به بهترین نحو ممکن برگزار و گامی در راستای تقویت هر چه بیشتر مبانی دینی و اعتقادی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: برای این اجلاس بیش از 700 نفر مهمان از خارج استان خواهیم داشت.

بهروز اکرمی افزود: چهاردهمین اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان و پیرغلامان حسینی (ع) ششم مهر ماه سال جاری در بندرعباس آغاز می شود و هشتم مهر با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز