شهردار منطقه دو بندرعباس خبر داد:

هم‌سطح سازی ۳۰ نقطه از معابر/ تردد معلولین و سالمندان در بندرعباس تسهیل شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۳۳۱۱۸
شهردار منطقه دو از مناسب‌سازی 30 نقطه از معابر جهت تردد عابرین پیاده و خصوصاً معلولین و سالمندان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، افشین مظهری در این ارتباط اظهارکرد: به منظور فراهم کردن زمینه سهولت در تردد معلولین، جانبازان و افراد کم‌توان جسمی، شهرداری منطقه دو پس از شناسایی نقاط فاقد پیوستگی و نیازمند هم‌سطح سازی، اقدام به اصلاح گذرگاه‌های عرضی به لحاظ پیوستگی، رفع انسداد در گذرگاه‌های عرضی، ساماندهی پیاده‌روها و هدایت عابرین پیاده در معابر منطقه کرده است.

شهردار منطقه دو بندرعباس افزود: با توجه به اینکه بخشی از افراد جامعه را گروه‌های کم‌توان جسمی از جمله معلولین، جانبازان، سالمندان و کودکان تشکیل و درصد عمده‌ای از سفرهای پیاده شهری را به خود اختصاص می‌دهند، مناسب سازی معابر مطابق با نیاز این قشر از برنامه‌های این شهرداری است.

مظهری با بیان اینکه علاوه بر سهولت در عبور عابرین پیاده این طرح باعث زیبا سازی منظر شهری نیز می‌گردد، گفت: 30 نقطه اصلی در محدوده بلوار امام خمینی(ره) حدفاصل خور شیلات تا میدان 17 شهریور شناسایی شده است.

وی زمان لازم برای اجرای کامل پروژه را دو ماه دانست و خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه حدود 70 رمپ، احداث سطح شیب‌دار بر روی جداول، روفوژ و پل روی کانال‌های آبرو احداث می‌شود.

شهردار منطقه دو بندرعباس با اشاره به اینکه فاز اول این طرح در تقاطع‌ها و روبه‌روی مدارس و محل‌های پرتردد شهر اجرا می‌شود، گفت: از مردم خواستاریم که برای عبور و مرور خود در راستای حفظ سلامت خود از محل گذرگاه عابر پیاده استفاده نمایند.

وی اعتبار اجرای پروژه«هم‌سطح سازی گذرگاه‌های عابر پیاده» را بالغ بر سه میلیارد ریال عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز