قسط بندی عوارض صدور پروانه ساختمانی در قشم/اعطای امتیاز اقساط ۴ تا ۳۶ماهه

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۱:۱۸
کد خبر: ۴۳۳۱۳۸
قسط بندی عوارض صدور پروانه ساختمانی در قشم/اعطای امتیاز اقساط ۴ تا ۳۶ماهه
مدیرمعماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم از اعطای امتیاز اقساط عوارض صدور پروانه ساختمانی به مالکان زمین در جزیره قشم در بازه زمانی 4 تا 36 ماهه خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، لیلا زین افزا گفت: تمام افرادی که از 23 تیر ماه تا 31 شهریورماه امسال مدارک و مستندات صدور پروانه ساختمانی را به مدیریت معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم تحویل دهند، از مزایای قسط بندی این طرح بهره مند می شوند.

وی ادامه این داد: طرح قسط بندی عوارض صدور پروانه ساختمانی در قشم به درخواست رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و تصویب هیئت مدیره این سازمان باهدف حمایت ازفعالیت های ساخت و ساز در این جزیره به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نحوه محاسبه دریافت اقساط عوارض صدور پروانه ساختمانی، افزود: پس از کسر مبلغ 30 تا 50 درصدی نقدی از کل عوارض، باقیمانده به صورت تسهیلات به مالکان زمین واگذار می شود.

وی اظهار کرد: تعداد اقساط برای عوارض کمتر یا مساوی یک میلیارد ریال با پرداخت 30 درصد نقدی بین 4 تا 8 ماه و پرداخت 40 یا 50 درصد نقدی بین 6 تا 8 ماه محاسبه می شود.

زین افزا با اعلام اینکه تمام پرداخت های نقدی عوارض صدور پروانه 30، 40 و 50 درصد می باشد، گفت: تعداد اقساط مربوط به عوارض بیشتر از یک میلیارد تا دو میلیارد ریال براساس میزان پرداخت نقدی به ترتیب بین 8، 10 تا 12 ماه و تعداد اقساط بیشتر از دو میلیارد تا سه میلیارد ریال هم 12، 14 و 16 ماهه قسط بندی می شود.

به گفته مدیر معماری و شهرسازی سازمان منطقه آزاد قشم، قسط بندی عوارض بالای سه میلیارد تا چهار میلیارد ریال هم در بازه زمانی 16، 18 و 20 ماهه محاسبه می شود و ارزش عوارض بیشتر از چهار ماه تا پنج میلیار ریال هم 20، 22 و 24 ماهه می باشد.

وی گفت: عوارض بیشتر از مبلغ پنج میلیارد ریال تا شش میلیارد نیز با محاسبه دریافت نقدی 30، 40 و 50 درصد، به ترتیب 24، 26 و 28 ماهه خواهد بود.

زین افزا با اعلام اینکه تعداد اقساط مربوط به عوارض شش میلیارد تا هفت میلیارد ریال به ترتیب 28، 30 و 32 ماهه می باشد، گفت: قسط بندی عوارض بالای هفت میلیارد ریال نیز براساس میزان پرداخت نقدی به ترتیب 32، 34 و 36 ماهه محاسبه می شود.

وی اظهارامیدواری کرد با اجرای این طرح و افزایش روند ساخت و ساز در قشم، فعالیت  بخش های دیگر مرتبط با صنعت ساختمان سازی نیز متحول شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز