پیش از بازگشایی مدارس؛

طرح مهر با رویکرد هرس درختان و غرس نهال در مدارس بندرعباس اجرا می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۱:۱۲
کد خبر: ۴۳۴۲۶۸
معاون سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از اجرای طرح مهر به مناسبت بازگشایی مدارس با رویکرد هرس درختان و غرس نهال در مدارس تا پایان شهریورماه و قبل از فصل بازگشایی مدارس، خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، پیمان عالی‌زاده در این ارتباط اظهار کرد: کاشت درخت تنها مختص هفته درختکاری نیست و در تمام ایام سال این مهم باید صورت گیرد و با اجرای هرس درختان و غرس نهال در مدارس، این طرح را در راستای تقویت روحیه دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود درخت در مدرسه لازمه سلامتی دانش‌آموزان است، تعامل سازمان پارکها و فضای سبز و آموزش و پرورش در کاشت درخت در مکان های آموزشی را طرحی مفید، آموزنده و مؤثر در سلامت دانش آموزان دانست.

عالی‌زاده با بیان اینکه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بندرعباس تعداد قابل ملاحظه‌ای درخت برای کاشت در مدارس اختصاص داده است، گفت: با کاشت و حفاظت و نگهداری از آنها، فضای سبز دلپذیری در مدارس سطح شهر خواهیم داشت.

وی بیان کرد: کلیه مدارسی که نیاز به هرس درختان و غرس نهال دارند تا پایان شهریور ماه فرصت دارند از طریق سایت و دبیرخانه سازمان پارک‌ها ثبت‌نام کرده تا درخواست آنها انجام شود.

معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: از اداره کل آموزش وپرورش درخواست داریم جهت توسعه فضای سبز مدارس و شهر و همچنین تأثیر آن در زندگی و نشاط خود مطابق رویه گذشته تلاش کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز