در پنجمین دوره آئین سرآمدان روابط عمومی های کشور انجام شد؛

اهدای تندیس طلایی و نشان تعالی به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۶۱۲۳
اهدای تندیس طلایی و نشان تعالی به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
همزمان با پنجمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور، تندیس طلایی و نشان تعالی این همایش به مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم طی آئینی باشکوه از مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به خاطر تعامل کارساز با رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب، خبرگزاری ها و همچنین ایجاد رویه های استاندارد سازمانی در حوزه روابط عمومی و بهره مندی از ابزار مدرن و فناوری روز دنیا در حوزه ارتباطی و انتشار آثار فاخر سمعی و بصری، تقدیر شد و تندیس طلایی و لوح زرین به وی اهدا گردید.

متن درج شده برروی تندیس اهدایی به مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به شرح ذیل است.

" این تندیس به دلیل اهتمام در طی مسیر سرآمدی و عبور از میانه مسیر براساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی براساس رای هیات داوران و ممیزان پنجمین دوره آئین سرآمدان روابط عمومی ایران در 30 تیر ماه سال 1395به شما اهدا می گردد".

این مراسم به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ملی استاندارد ایران با حضور مسئولان فرهنگی و پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات و مسئولان روابط عمومی های سازمان ها، ادارات و نهادهای کشور توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد.

بنا به این گزارش، در آئین پنجمین دوره سرآمدان روابط عمومی های کشور که روز چهار شنبه 30 تیر ماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی تهران برگزار شد، از 16 روابط عمومی با اهدا 6 لوح زرین و 10 لوح سیمین و بلورین تقدیر بعمل آمد که روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم موفق به دریافت نشان تعالی و لوح زرین این همایش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز