با تصویب شورای اسلامی شهر؛

ساعت کاری شهرداری بندرعباس تغییر کرد

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۷:۲۵:۳۳
کد خبر: ۴۳۶۹۳۴
ساعت کاری شهرداری بندرعباس با تصویب اعضای شورای اسلامی این شهر تغییر کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، اعضای شورای شهر بندرعباس در یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی این شورا، ساعت کاری شهرداری بندرعباس را که از هفت صبح تا 15:30 بود، تغییر دادند.

بر اساس مصوبه شورای شهر بندرعباس ساعت جدید کاری شهرداری بندرعباس و مناطق و سازمان‌های تابعه آن از 6:15 صبح آغاز می‌شود و 14:15 پایان می‌یابد.

رئیس شورای شهر بندرعباس در این خصوص اظهار کرد: این ساعت کاری برای دو ماه مرداد و شهریور در نظر گرفته شده و با توجه به ابلاغیه استانداری هرمزگان در این زمینه و به منظور همگن‌سازی ساعات کاری شهرداری با دیگر دستگاه‌های اداری استان صورت می‌گیرد.

مهران نجاتی افزود: در عین حال از امور اداری شهرداری می‌خواهیم تا با توجه به تغییر زمان ساعات کاری شهرداری بندرعباس و شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه، نظارت‌های لازم برای کاهش مصرف برق در ساعات پس از کار اعمال شود تا در ساعات 14 تا 18 عصر که یکی از ساعات پیک مصرف برق در استان به شمار می‌رود، صرفه‌جویی لازم صورت گیرد.

نجاتی دلیل تصویب این قانون را کمک به کاهش مصرف برق عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری نیز با اجرای این قانون بتواند گامی در این راستا بردارد.

 

نظر شما