معاون سیاسی فرماندار بندرعباس:

مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در اولویت قرار دارد

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۰۰:۴۰
کد خبر: ۴۳۷۹۶۱
مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در اولویت قرار دارد
پیوند مسئولان با مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب ها و بازگشت به اعتیاد است.

 به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد ، اظهار داشت : اعضای شورای مواد مخدر باید در ارائه پیشنهادات و انتقادات و راهکارها ثابت‌قدم بوده و اقدامات مؤثری در این راستا ترتیب دهند.

بازخوردهای این اقدامات نیز بایدمشاهده شوند. این مقام مسئول گفت : شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ارتباط با کشف و برخورد با قاچاقچیان تلاش خوبی از خود نشان داده است و دستگاه قضائی با رعایت اعتدال نسبت به صدور احکام در حوزه مواد مخدر در شهرستان اقدام نموده است.

علی نیکویی در ادامه افزود : در حوزه مشارکت اجتماعی نیازمند افزایش اعتماد مردم هستیم که می تواند پیوند ها را محکم تر نماید و پیوند مسئولان با مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب ها و بازگشت به اعتیاد است.

وی اذعان داشت : مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند و برنامه ریزی های لازم در جهت فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان و بالا بردن روحیه نشاط در آن ها انجام شود معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر دستگاههای ذی ربط در جهت برخورد با عطاری ها و دکه های حاشیه شهر متخلف خاطرنشان کرد : در بحث عطاریهای موجود در سطح شهر غافل نمانیم ، دکه های حاشیه شهر و سرکشی و بازدیدهای بیشتر و موثرتری داشته باشیم و باید کنترل و نظارت شدیدی صورت گیرد تا موجب نگرانی شهروندان نشود .

 

نظر شما