شهردار منطقه دو بندرعباس خبر داد:

ساماندهی و ایجاد فضای سبز در میدان امام علی (ع)

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۹۶۵
شهردار منطقه دو بندرعباس از توسعه فضای سبز در محدوده منطقه خبر داد و گفت: با کاشت گونه گیاهی گل کاغذی میدان امام علی شکل تازه‌ای به خود می‌گیرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ،افشین مظهری در این ارتباط اظهار کرد: ارتقاء ارزش‌های بصری و شهری، تغییر ساختار بنیادین چشم‌انداز و ارزش‌های محیطی، ارتقاء سطوح فرهنگ شهروندی و ایجاد پویایی از جمله اهداف این منطقه برای ایجاد فضای سبز در میدان امام‌علی(ع) است.

شهردار منطقه دو بندرعباس با بیان اینکه همواره فضای سبز می‌تواند به عنوان آرایش دهنده شبکه راهها و تفکیک کننده فضاهای شهری ایفای نقش نماید، گفت: کاشت 2000 اصله گل کاغذی در سطحی به میزان 20 هزار متر مربع در دستور کار واحد فضای سبز منطقه قرار گرفته که با پایان کار کاشت، این میدان بزرگ شهر از نمای مطلوبی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه گام‌های عمده و اساسی در راستای توسعه فضای سبز این منطقه برداشته شده است، اضافه کرد: در احداث فضای سبز این میدان اقداماتی از جمله عملیات خاک‌برداری، تسطیح، انتقال خاک زراعی، طراحی، خرید و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار با اعتبار بالغ بر 700 میلیون ریال انجام شده است.

شهردار منطقه دو بندرعباس همچنین راه‌اندازی سیستم آبیاری قطره‌ای را از دیگر اقدامات انجام شده در جهت توسعه و کیفیت فضای سبز میدان عنوان کرد و گفت: برای آبیاری فضای سبز این میدان از آب غیر شرب استفاده می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز