مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس:

مدارس شاهد بهترین جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۸۰۱۳
مدارس شاهد بهترین جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در جلسه مدیران مدارس شاهد با اشاره به اهداف آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد، بهترین جایگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ محمد قویدل گفت: تمامی دانش آموزان به‌خصوص فرزندان شاهد و ایثارگر سرمایه‌های باارزش کشور هستند که توجه به مسائل این دانش آموزان، در زمینه‌های مختلف درسی، تربیتی و ... باید با جدیت هرچه تمام‌تر در تمامی مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس پیگیری شود.

وی تصریح کرد: سربلندی امروز جامعه ما مدیون تلاش‌های بی‌شائبه معلمانی است که برای حفظ و اعتلای هویت فرهنگی، اسلامی و ایرانی دانش آموزان این مرزوبوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و به‌حق، معلمان، معماران اصلی جامعه‌اند و فردای جامعه در گرو همت بلند این عزیزان است.

قویدل خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌های معزز شهدا ارج‌وقرب والایی دارد و افتخاری است که از سوی خداوند باری‌تعالی به ما داده‌شده است و خدمت به جامعه و بخصوص خانواده‌های شاهد و ایثارگران یک فعالیت مقدس و ارزشی است که توفیق آن نصیب همه نمی‌شود.

شایان‌ذکر است در این جلسه که با حضور مسئولین بنیاد شهید استان هرمزگان برگزار شد، مباحثی از قبیل بررسی ثبت‌نام مدارس شاهد، تعیین رشته دانش آموزان طرح شاهد، تصمیم‌گیری در مورد دانش‌آموزانی که نمره حدنصاب را کسب ننموده‌اند، بازدید مدیران مدارس شاهد از مدارسی که در سطح استان رتبه عالی را کسب نموده‌اند و تدوین برنامه سالانه مدیران در سال تحصیلی 96 – 95 مورد بحث و بررسی لازم قرار گرفت.

گفتنی است ثبت‌نام مدارس شاهد متوسطه دوم از تاریخ 3 مرداد آغاز و به مدت 15 روز ادامه دارد و طبق سهمیه و امتیازی که در سامانه سجا توسط اولیا لحاظ شده، دانش‌آموز ثبت‌نام می‌شوند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز