طرح های تعاونی نیمه تمام در شهرکهای صنعتی بندرعباس حمایت می شوند

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۵:۱۴
کد خبر: ۴۳۹۲۷۰
طرح های تعاونی نیمه تمام در شهرکهای صنعتی بندرعباس حمایت می شوند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان با اشاره به فرایند اعطای تسهیلات به طرحهای بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی گفت: طرح های تعاونی نیمه تمام در شهرکهای صنعتی بندرعباس از این طریق حمایت می شوند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "مهندس غلامپور" در نشست بررسی روند برخورداری تعاونی های صنعتی و معدنی استان از تسهیلات موضوع حمایت از طرح های نیمه تمام و دارای پیشرفت فیزیکی مناسب، با "مهندس سلیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان افزود: موضوع حمایت از طرح های نیمه تمام توسط کمیته بررسی تسهیلات رونق تولید در حال پیگیری است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در بررسی پرونده واحدهای صنعتی در کمیته مذکور بین واحدهای تعاونی و غیرتعاونی تفاوتی قائل نشده است اما واحدهای تعاونی به صورت مجزا مورد بررسی قرار می گیرند.

مهندس غلامپور بیان داشت: در واگذاری واحدها به شرکت های تعاونی تخفیف هایی در نظر گرفته شده است.

در ادامه"مهندس سلیمی" با اشاره به حفظ و تثبیت اشتغال گفت: برای این امر باید از واحدهای تولیدی نیمه فعال و در حال فعال باید همکاری و تعامل مناسب و پایدار دو دستگاه حمایت شود.

وی بر بازدید از شرکت های تعاونی مستقر در شهرک های صنعتی، استقرار دفتر کاریابی غیردولتی در شرکت شهرک های صنعتی به منظور شناسایی فرصت های شغلی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز مستقر در شهرکهای صنعتی و ارائه بسته حمایتی شرکت شهرک های صنعتی به سرمایه گذاران و مجریان طرح های صنفی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور هدایت مجریان جهت استقرار در شهرک های صنعتی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز