استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد:

هرمزگان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید رتبه نخست کشور را دارد/سه طرح بزرگ ملی در هرمزگان افتتاح می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۷:۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۳۹۷۵۵
هرمزگان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید رتبه نخست کشور را دارد/سه طرح بزرگ ملی در هرمزگان افتتاح می شود
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات بانکی برای رفع موانع واحدهای تولیدی در کشور را دارد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تاکید بر لزوم هدایت صحیح منابع بانکی در جهت کمک به رونق تولید، بیان داشت: در سال جاری تاکنون به 54 پرونده معرفی شده از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان توسط بانک های استان تهسیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با این تعداد پرداخت تسهیلات، هرمزگان رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات بانکی برای رفع موانع واحدهای تولیدی را داشته که موجب رفع مشکل و راه اندازی این واحدهای تولیدی شده است.

استاندار هرمزگان افزود: اگر همکاری مناسب مدیران بانک های استان تداوم داشته باشد می توانیم رتبه نخست استان هرمزگان در این زمینه را حفظ کنیم.

جادری با بیان اینکه سرمایه گذاری در امر تولید از ریسک بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: باید در جهت ایجاد اشتغال به تولیدکنندگان کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جلسه امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز 19 پرونده شامل سه پرونده در بخش صنعت و 16 پرونده در بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع برای رفع مشکل این 19 تولید کننده پرداخت بالغ بر شش هزار و 200 میلیون ریال تسهیلات در کارگروه مصوب شد که موجب رونق بیشتر تولید و ایجاد اشتغال در استان می شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به طور مرتب و هفتگی در جهت رفع مشکل تولیدکنندگان استان برگزار می شود.

جادری همچنین از افتتاح سه طرح بزرگ ملی طی سال جاری در هرمزگان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل کارخانه تولید فولاد کاوه جنوب کیش، یک طرح در شرکت عظیم گسترش کشتی سازی و فاز نخست پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس است که با بهره برداری از آنها اشتغال مناسبی در سال اقتصاد مقاومتی در هرمزگان ایجاد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز