بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از تعاونی های گردشگری قشم

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۰۹:۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۳۹۸۲۰
بازدید مدیرکل تعاون و کار هرمزگان از تعاونی های گردشگری قشم
"مهندس سلیمی" مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان به همراه "ضیائی"مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و "پرورش" مدیر صندوق کارآفرینی امید استان از تعاونی های گردشگری قشم بازدید کردند.

به گزارش  خبر گزاری برنا در هرمزگان، " مهندس سلیمی" در حاشیه بازدید از تعاونی های گردشگری قشم گفت: با راه اندازی این تعاونی ها، بیش از 650 فروند قایق موتوری در هفت تعاونی ساماندهی شده اند.

وی افزود: با ساماندهی این شناورها در روستاهای سهیلی، گورزین، طبل، شیب دراز، کندآلو و هنگام، امکان حمایت دولت از این تعاونی ها نیز فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، ایجاد تعاونی مصرف بمنظور ارائه خدمات رفاهی به اعضای این تعاونی ها را از راهکارهای کمک به این تعاونی ها توسط اتحادیه گردشگری ذکر کرد.

وی، استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون توسط تعاونی های مذکور را از دیگر حمایتهای دولت از این تعاونی ها عنوان کرد.

در این بازدید مقرر شد بمنظور نوسازی قایق های مسافری تعاونی های گردشگری، تسهیلات ویژه ای توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز از پرداخت تسهیلات 10، 30 و 100 میلیون تومانی مشاغل خانگی، خویش فرمایی و کارفرمایی با کارمزد چهار درصد خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات به تعاونی های گردشگری از اولویتهای این صندوق می باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان داشت: تعاونی ها بیشترین کارآیی را در بحث گردشگری داشته اند و در این زمینه بمنظور ساماندهی سایر مناطق گردشگری استان، اولویت با تعاونی ها است.

در حاشیه این بازدید، دیدار با "شیخ محمدعلی امینی" و شیخ "محمد صالح امینی از علمای اهل سنت قشم انجام شد که آنان یز بر توسعه و گسترش بخش تعاون بویژه تعاونی های توسعه روستایی در شهرستان قشم تاکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز