حضور مهندس دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در انتقال خون هرمزگان

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۳:۰۶
کد خبر: ۴۴۰۲۸۳
حضور مهندس دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در انتقال خون هرمزگان
مهندس دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در اداره کل انتقال خون هرمزگان ضمن دیدار با دکتر زارعی مدیر کل از بخش های مختلف فنی انتقال خون بازدید کرد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، مهندس دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در اداره کل انتقال خون هرمزگان ضمن دیدار با دکتر زارعی مدیر کل از بخش های مختلف فنی انتقال خون بازدید کرد .

 بر اساس این گزارش دکتر ایمان زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان ضمن خوشامدگویی گزارش مبسوطی از وضعیت و فعالیت های انتقال خون استان ارائه و گفت: بدون پشتیبانی و حضور اهداکنندگان خون ، انتقال خون نمی تواند در تهیه خون سالم و فرآورده های آن به موفقیت برسد . دکتر زارعی در ادامه افزود : در افق پیش رو تنها تأمین خون دغدغه ما و مردم ما نیست ، بلکه روزآمد نگاه داشتن فرآیندها طبق آخرین استاندارد ، ورود به فرآیند های نوین انتقال خون ، افزایش ضریب سلامت خون از طریق جدیدترین شیوه های غربالگری دری جدید بر روی همه مسئولیت های ما می گشاید . در دنیای علم بحث " اقتصاد انتقال خون " بسیار مطرح است .

اگر می خواهیم انتقال خون به روزتر باشد و تکنولوژی های جدید پزشکی در آن به بهره برداری برسد باید بودجه مناسبی در اختیار داشته باشد و برای اجرای این برنامه ها باید اقتصاد انتقال خون را درست مدیریت کنیم زیرا که منافع این کار به سایر مصرف کنندگان خون و فرآورده ها ی خونی علی الخصوص بیمارانی که بصورت دائمی مصرف کننده خون می باشند همانند بیماران تالاسمی می رسد .

دکتر زارعی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاون هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان به خاطر همراهی که با انتقال خون دارند ، گفت : همه ما سربازان نظام سلامت هستیم و هر جا که به کار گماشته شویم باید به بهترین نحو انجام وظیفه و خدمت رسانی کنیم . وی با تأکید بر این که انتقال خون هرمزگان در طی دو سال پیاپی موفق به تأمین خون در استان شده و نیازی به دریافت خون از استان های همجوار نداشته است ، افزود : موفقیت های بدست آمده انتقال خون در استان هرمزگان مدیون اهداکنندگان فهیم و ایثارگر همچنین متانت و صبوری همکاران پر تلاش و کم توقع است .

مدیرکل انتقال خون هرمزگان اظهار داشت : توقع از مدیران و مسئولان استانی این است که جایگاه انتقال خون را مهم دانسته و با این سازمان که خدمات حیاتی ارائه می دهد بهترین و مناسب ترین همکاری و مشارکت را داشته باشند . خون ماده ای حیاتی و بدون جایگزین است و لذا حساسیت کار سازمان انتقال خون از همین جا در نظام سلامت مشخص می شود . هر یک از مسئولان استانی که می توانند برای حفظ توانمندی سازمان انتقال خون قدمی بردارند ، دریغ نکنند و همچون گذشته همکاری با این اداره کل همکاری داشته باشند . دکتر زارعی در ادامه از حمایت های ارزشمندی که دکتر جادری استاندار محترم هرمزگان ، مهندس دریانورد ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی که در راستای رشد و توسعه انتقال خون داشته اند تقدیر نمود و گفت : بحمداله با تدبیر ، درایت و نگاه ویژه‌ای که به حوزه سلامت استان و سازمان انتقال خون تاکنون داشته اند موجب ارتقا کیفی و کمی در فعالیت های اداره کل انتقال خون گردیده است .

مهندس دریانورد ضمن بازدید از تمامی بخش های انتقال خون هرمزگان ، از نزدیک با فعالیت های این سازمان خدماتی ملی آشنا و با اشاره به هفته انتقال خون از کارکنان انتقال خون به عنوان سرمایه های معنوی یاد کرد و روز ملی انتقال خون به تمامی دست اندرکاران این حوزه اعم از اهداکنندگان خون ، مصرف کنندگان و پرسنل خدوم تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با حمایت های مضاعفی که لازمه خدمات این اداره کل می باشد ، بتواند بیش از پیش در تسکین درد بیماران نیازمند خون و فرآورده های خونی سالم و با ارتقا سطح کیفیت ها موفق باشد . رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : ما همواره از این کار ارزشمند حمایت کرده و حاضریم هر کمکی که در این راستا لازم باشد برای بهبود وضعیت سلامت استان در حوزه حساس و حیاتی انتقال خون انجام دهیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز