دکتر جادری در شورای اداری شهرستان بشاگرد:

فاز اول پروژه آبرسانی سد جگین به بشاگرد سال آینده افتتاح می شود/کمیته بررسی مشکلات بشاگرد تشکیل شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۵:۲۷
کد خبر: ۴۴۱۳۸۸
فاز اول پروژه آبرسانی سد جگین به بشاگرد سال آینده افتتاح می شود/کمیته بررسی مشکلات بشاگرد تشکیل شود
استاندار هرمزگان گفت: فاز اول پروژه بزرگ آبرسانی سد جگین به شهرها و روستاهای بشاگرد سال آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد، عنوان کرد: نیاز است برای بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بشاگرد، کمیته ای متشکل از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، معاونت عمرانی استانداری و برخی از دستگاه های اجرایی استان و نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس به عنوان کمیته بشاگرد تشکیل شود.

وی ادامه داد: در جهت کمک به واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان بشاگرد دو واحد مرغداری هرکدام با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در دهه مبارک فجر سال جاری از محل منابع بانک کشاورزی به بهره برداری می رسد.

استاندار هرمزگان افزود: برای انتقال آب از سد جگین به شهرهای سردشت و گوهران و روستاهای این شهرستان تاکنون ۳۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای اتمام این طرح ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که اولین فاز این پروژه بزرگ سال آینده افتتاح می شود.

جادری تصریح کرد: در بخش آب و فاضلاب روستایی، مجتمع آبرسانی به ۴۰ روستا از سد سهران با اعتبار هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، سال آینده تکمیل می شود و مشکل آب شرب ۲۰ روستای بشاگرد نیز امسال مرتفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش راه بهره مندی شهرستان بشاگرد نسبت به میانگین استانی و کشوری پایین است و امسال دو طرح مهم راهسازی سردشت – ملکن و درنگ مدو به نیک شهر سیستان و بلوچستان آسفالت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان بیان داشت: در بخش کشاورزی از طریق اجرای طرح های نوین آبیاری کشاورزی زمینه اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در شهرستان بشاگرد فراهم می شود.

جادری گفت: ساختمان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان و همچنین طرح آبرسانی به روستای پاهتک بخش گوهران با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان که شامل بهسازی دو دهنه چشمه و خط انتقال به طول شش کیلومتر بود که ۲۵۰ خانوار این روستا از نعمت این طرح بهره منده شدند نیز امروز به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز