ترخیص دو ساعته کالای کانتینری در گمرک منطقه آزاد قشم / ورود چندصد کانتینر کالا به سرزمین اصلی

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۴۱۴۴۷
ترخیص دو ساعته کالای کانتینری در گمرک منطقه آزاد قشم / ورود چندصد کانتینر کالا به سرزمین اصلی
سرپرست پیشین گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم در آئین معارفه سرپرست جدید گمرک و ترانزیت منطقه آزاد قشم با ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه خود، از ترخیص دو ساعته کالای کانتینری و ورود قانونی کالا از مبدا بندر خصب عمان به گمرک سازمان به عنوان اقدامات مهم برای رضایت فعالان اقتصادی نام برد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،کاظم قربانی در آئین معارفه سرپرست جدید گمرک و ترانزیت منطقه آزاد قشم در سالن مرکز بین المللی رشد، گفت: با تغییر اصلاح روش ها و رویه ها، اصلاح ساختار سازمانی و گماردن همه نیروها در چارت سازمانی روند خدمات به تجار و بازرگانان با کاهش زمان و رضایتمندی ارباب رجوع همراه شده است.

وی افزود: خدمات در گمرک سازمان منطقه آزاد قشم با هدف جذب بیشتر فعالان اقتصادی و افزایش درآمد پایدار در این مجموعه دنبال می شود و با ساماندهی انجام شده کالاهایی همچون پارچه، پوشاک و کفش خریداری شده از مبدا بندر خصب عمان نیز به طور رسمی و قانونی وارد جزیره قشم می شود.

قربانی ادامه داد: طی چهار ماه گذشته 12 هزار و 662 نگله بار از بندر خصب در اسکله بهمن قشم تخلیه و ترخیص شد که موجب افزایش درآمدهای پایدار گمرک سازمان منطقه آزاد قشم شده است.

وی گفت: هم اکنون چند صد کانتینر کالا مربوط به شرکت ایران خودرو، گلدیران و چند شرکت دیگر از گمرک سازمان منطقه آزاد قشم آماده ورود به سرزمین اصلی است که باعث افزایش سهم درآمدی 15 درصدی این سازمان خواهد شد.

سرپرست پیشین گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم همچنین کسب درآمد از فروش برگ سبز با توجه به افزایش سفرها به جزیره قشم را از دیگر موارد درآمدزایی برای این سازمان برشمرد.

وی در بخش دیگری از ارائه گزارش عملکرد شش ماهه خود به راه اندازی خط کشتیرانی خصب – قشم اشاره کرد و گفت: طی هفته جاری و در دو نوبت مسافران عمانی وارد جزیره قشم شدند و شماری از مسافران جزیره قشم نیز با رعایت قوانین و مقررات تفاهم شده از قشم به عمان سفر کردند.

قربانی از کارکنان گمرک سازمان منطقه آزاد قشم که با تلاش مستمر شرایط ایده عالی را برای ارائه خدمات به فعالان اقتصادی فراهم کردند تقدیر نمود و از همکاری گمرک ایران و جامعه بازرگانان نیز تشکر کرد.

بنا به این گزارش، هرمز امیری به عنوان سرپرست جدید گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم نیز در سخنانی کوتاه گفت: امیدوارم راهی را که با مدیریت قوی شش ماه گذشته در این مجموعه ایجاد شده با پشتکار و رضایت فعالان اقتصادی و با هدف افزایش درآمدهای پایدار این سازمان ادامه دهیم.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدایا از کاظم قربانی تقدیر و تشکر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز