مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

همه ظرفیت ها باید در خدمت پرورش استعدادهای دانش آموزان باشد//کسب سه مدال طلا در جشنواره کاردانش کشور مایه افتخار است

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۹:۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۴۱۴۶۵
همه ظرفیت ها باید در خدمت پرورش استعدادهای دانش آموزان باشد//کسب سه مدال طلا در جشنواره کاردانش کشور مایه افتخار است
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه همه ظرفیت ها باید در خدمت رشد و پرورش استعدادهای دانش آموزان باشد، از دانش آموزان هرمزگانی افتخارآفرین در مسابقات هنری شاخه کاردانش کشور تجلیل کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان؛ دانش هاشمی پور در آیین استقبال از دانش آموزان هرمزگانی،در فرودگاه بندرعباس، افزود: مدرسه محور نظام تعلیم و تربیت است و همه ظرفیت ها باید در خدمت رشد و اعتلای علمی، آموزشی و تربیتی دانش آموزان باشد.

وی تصریح کرد: در کنار شاخص های آموزشی توجه به استعدادهای برتر در بخش های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی نیز باید به دقت مورد توجه باشد چرا که  نهاد تعلیم و تربیت باید  توجه همه جانبه ای به استعدادهای دانش آموزی داشته باشد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش هرمزگان با نگاه جدی به عدالت آموزشی علی رغم همه محدودیت ها هر آنچه درتوان دارد برای موفقیت دانش آموزان سراسر استان به کار خواهد گرفت .

به گفته هاشمی پور: شناسایی استعدادها و زمینه رشد و بالندگی آنان تا رسیدن به سطوح ملی و حتی فراملی باید به عنوان یک اصل در متن راهبردهای آموزش و پرورش استان باشد.

این مسوول یادآورشد: مدرسه و دانش آموز اساس آموزش و پرورش هستند و مدرسه محوری شاکله همه فعالیت های آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با تبریک این موفقیت مهم به دانش آموزان و اولیا و مربیان خاطرنشان کرد: پیوند دو نهاد خانه و مدرسه و هم افزایی این دومجموعه مهم که مکمل یکدیگرهستند زمینه ساز موفقیت روز افزون دانش آموزان است که تقویت این بستر مهم باید محور فعالیت های کلان آموزش و پرورش استان باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین گفت:در ادامه سلسله موفقیت های دانش آموزان هرمزگانی در عرصه های مختلف علمی آموزشی ،دانش آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و شهرستان میناب  در دهمین دوره جشنواره هنری شاخه کاردانش کشور در استان اردبیل خوش درخشیدند.

موسی دادی زاده افزود: از شش دانش آموز اعزامی علاوه بر اینکه دانش آموزان این دو ناحیه آموزشی در این دوره از رقابت ها موفق شدند برای اولین بار سه مدال طلای این جشنواره  کشوری را کسب کنند، سه عنوان برتر دیگر نیز از آن هرمزگان شد.

به گفته وی  :سمیرا جعفری در رشته چهره سازی ، فاطمه توانایى در رشته نقاشی از هنرستان شهید اسدا... رئیسی ناحیه یک و  زهرا سالارپور در رشته گرافیک رایانه ای از شهرستان میناب سه مدال آور هرمزگانی  در دهمین دوره جشنواره هنری شاخه کاردانش کشور بودند که برای هرمزگان کسب افتخار کردند.

دادی زاده  با بیان اینکه طی یکسال گذشته دانش آموزان هرمزگانی در عرصه های مختلف علمی آموزشی در سطح کشور موجب عزت و سربلندی هرمزگان شده اند، کسب این افتخارات را نتیجه تلاش جمعی و همت دانش آموزان پرتلاش عنوان کرد و  از همه  افتخار آفرینان هرمزگانی در مسابقات و جشنواره های مختلف کشوری تقدیر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز