معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان:

اتمام فرآیند نیازسنجی گسترده دوره های آموزشی کوتاه مدت کارکنان

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۴۲۰۶۴
اتمام فرآیند نیازسنجی گسترده دوره های آموزشی کوتاه مدت کارکنان
معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان از اتمام فرآیند نیازسنجی گسترده دوره های آموزشی کوتاه مدت کارکنان آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد.
به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علیرضا فولادی افزود: به منظور برنامه ریزی آموزش های کوتاه مدت فرهنگیان(دوره های ضمن خدمت) نیازسنجی دوره های آموزشی کارکنان و پرسنل آموزش و پرورش انجام و برآورد اعتبار مورد نیاز ریالی آن با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها و استفاده از روش های متنوع آموزش کارکنان از جمله آموزش های حضوری، غیر حضوری، مجازی و کارگاهی صورت گرفته است .

وی در ادامه گفت:  در صورت تامین اعتبار در شورای مالی وزارت متبوع و این اداره کل، بسته های اجرایی آن تدوین و در محدوده زمانی مشخص و تعریف شده جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

فولادی اضافه کرد: در حال حاضر در حال انجام مکاتبات و پیگیری های لازم با وزرات متبوع  برای فعال نمودن کددوره های نیازسنجی شده و تامین اعتبار مورد نیاز هستیم.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان درپایان بیان کرد :در برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان به گونه ای عمل خواهد شد که امکان شرکت هر فرد در هر پست و رشته حداقل بین 40 تا 60 ساعت آموزش تخصصی و عمومی فراهم گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز