بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بیمارستان نیاپور بندرخمیر

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۲۰۷۹
بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از بیمارستان نیاپور بندرخمیر
دکترعبدالله غریب زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه دکتر حسینیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از بیمارستان نیاپور بندرخمیر بازدید نمود

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،دکترعبدالله غریب زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه  دکتر حسینیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر، رئیس بیمارستان نیاپور و جمعی از مسئولین و مدیران ستادی بیمارستان و شبکه بهداشت  ضمن بازدید از بیمارستان نیاپور بندرخمیر ، روند اجرای برنامه تحول نظام سلامت را در این شهرستان مورد بررسی قرار داد.

دکتر غریب زاده گفت : با توجه به پتانسیل شهرستان بندرخمیر مراکز بهداشتی و درمانی بخصوص بیمارستان نیاپور باید به سطح بالاتر ارائه خدمات دست  انشالله در آینده نزدیک بتوانیم تحولات عظیم در حوزه سلامت شهرستان بندرخمیر انجام دهیم تا مردم این منطقه از خدمات و امکانات درمانی مطلوب بهره مند گردند.

بخش های رادیولوژی، اورژانس، بستری، دیالیز،آزمایشگاه و کلینیک بیمارستان نیاپور از جمله بخش هایی بود که توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و هیئت همراه مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید دکتر فریدون صمصام پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر به بیان مشکلات و کمبودهای موجود برای بهبود کیفیت ارایه خدمات درمانی به مردم شهرستان بندرخمیر پرداختند.

دکتر صمصام پور از افزایش فضای فیزیکی جدید بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور گسترش و بهبود روند خدمات در این مرکز اجرا می شود.

دکتر معصومه شکری زاده رئیس بیمارستان نیاپور بندرخمیر در طی این بازدید اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان دانشگاه بخش های بستری بیمارستان نیاپور نیز گسترش یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی  پس از بازدید ،قول مساعد برای تخصیص اعتبار لازم به بیمارستان نیاپور را برای تکمیل فضای جدید بخش اورژانس ، گسترش بخش بستری ، ارتقا بخش رادیولوژی و تامین نیروی لازم جهت راه اندازی بخش ها را داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز