کارشناس مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس به عنوان عضو کمیته مشورتی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو منصوب شد.

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۰:۲۲
کد خبر: ۴۴۲۵۰۰
طی حکمی از سوی دکتر محمود بیگلر مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، مهندس اسحاق عامری سیاهویی به عنوان عضو کمیته مشورتی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو منصوب شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،متن این ابلاغ به شرح ذیل می باشد :

جناب آقای مهندس عامری

کارشناس مسئول محترم تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس

با توجه به سوابق علمی و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته مشورتی اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال  و با جدیت و پشتکار و حضور فعال و ارائه راهکارهای علمی و عملی زمینه را جهت ارتقاء و اصلاح فرآیندهای جاری- تقویت تولید داخلی و صادرات آنها و همچنین شناسایی فرصت های داخل و خارج سازمان و بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی، اعم از انجمن ها و اتحادیه‌ها بیش از پیش فراهم سازید.

شایان ذکر است واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به عملکرد مناسب و کسب رتبه های برتر به عنوان یکی از واحد های شاخص و نمونه کشوری شناخته شده است و در همین راستا مهندس عامری مدیر برتر کشوری در حوزه تجهیزات پزشکی بعنوان عضو منتخب این کمیته مشورتی منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز