مهران نجاتی:

خبرنگاران یار و یاور مجموعه مدیریت شهری

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۷:۲۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۲۹۵۲
خبرنگاران یار و یاور مجموعه مدیریت شهری
یکصد و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس به ریاست مهران نجاتی و با حضور اعضای شورا با دستور کار بحث وبررسی در خصوص نامه های شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مهران نجاتی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تبریک هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار به تمامی اهالی رسانه در استان بیان کرد:خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران شجاع ، آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا می بخشند و به ارزش آن می افزایند.

 نجاتی گفت: روز خبرنگار فرصت خوبی است تا از تلاشها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی نمایم .

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه تاکید کرده است: ضمن قدردانی و سپاس ویژه از  همکاری صمیمانه خبرنگاران محترم رسانه های استان هرمزگان که با همراهی خود، یار و یاور مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف بوده اند ، امیدوارم با تداوم همکاری ها و تعاملات سازنده شاهد توسعه روز افزون در شهر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز