رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک:

اختصاص بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی شهرستان

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۸:۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۴۴۰۹۴
اختصاص بیش از ۷۰ میلیارد ریال برای مدرسه سازی شهرستان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک از اختصاص بیش از 70 میلیارد ریال برای مدرسه سازی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، علاء الدین عزیزی در حاشیه سی و سومین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق سراسر کشور که در سالن اجلاس سران درحال برگزاری است ، اظهارکرد: آشنایی با نظرات صاحب نظران آموزش و پرورش، استفاده از تجربیات مدیران سراسر کشور، هماهنگی بیشتر مدیران در جهت پیش برد اهداف آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین از اهداف برگزاری این اجلاس بزرگ به شمار می رود .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک ادامه داد: استفاده از نیروهای کارآمد و شایسته در بدنه ی مدیریت آموزش و پرورش از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش در دولت یازدهم می باشد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش منطقه، خاطر نشان کرد: تقویت روحیه ی تلاش و فعالیت در کارکنان، مدیران و دانش آموزان ؛ اجرای نظام 3+3 دوره ابتدایی به صورت 100درصد در مرکز شهرستان ، مشارکت خیرین در جهت توانمندسازی آموزش و پرورش با ایجاد فضای آموزشی با اختصاص بیش از 70 میلیارد ریال در امر مدرسه سازی ، تشکیل کمیته فراهم نمودن تجهیزات آموزشی مدارس با حضور بانوان خیر از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش منطقه است .

عزیزی افزود: کمبود اعتبارات، هدایت تحصیلی ، کمبود تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و کمبود ایاب و ذهاب دانش آموزان روستایی به دلیل بعد مسافت از مهمترین مشکلات و چالش های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان بستک در دولت تدبیر و امید است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز