پیگیر احقاق درخواست های قانونی مردم از سازمان هستیم /تبیین هفت راه ارتباطی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۴:۰۲
کد خبر: ۴۴۵۲۵۳
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: روابط عمومی سازمان با افزایش مسیرهای ارتباطی خود با مردم و با رویکردی رسانه ای به دنبال افزایش ارتباط میان مردم و مسئولان این سازمان است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده در جمع خبرنگاران، افزود: تماس تلفنی، سامانه پیامکی، پست الکترونیکی، گزارش های رادیویی و تلویزیون، مراجعه حضوری و سیستم الکترونیکی ارتباط مستقیم با سازمان، هفت راه ارتباطی است که با هدف تعامل هرچه بیشتر و بهتر مردم و مسئولان این سازمان با هدف رفع مشکلات در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در این مجموعه طراحی و آماده ارائه خدمات شده است.

وی ادامه داد: همه قشموندان و کسانی که برای فعالیت های مختلف اقتصادی به این منطقه سفرمی کنند از این هفت راه ارتباطی می توانند نظرها، پیشنهادها و مشکلات احتمالی خود را با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در میان بگذارند.
شیخ زاده از مراجعه مستقیم مردم به اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباط با واحد مردمی این مجموعه برای ارائه هر گونه پیشنهاد، انتقاد و مشکلات مختلف به عنوان یکی از راه های ارتباطی با هدف پیگیری مستقیم ارباب رجوع در حوزه های مختلف این سازمان نام برد.
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مطرح کردن مسائل مورد نظر و انتقادات و پیشنهادت در سایت رسمی این سازمان به آدرس www.Qeshm.ir و دریافت کد رهگیری الکترونیکی برای پیگیری موضوعات، بهترین راه ارتباطی با روابط عمومی این سازمان برای رفاه حال مردم است.
وی ادامه داد: در این روش کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم براساس آدرس ثبت شده و شماره تلفن مراجعه کنندگان با آنان برای پیگیری موضوع تماس گرفته می شود.
شیخ زاده یادآور شد: همکاران روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در ساعات اداری پاسخگوی مسائل مطرح شده مردم از طریق شماره های ارتباطی 07635242269 و 07635242271 الی 3 و فاکس 07635242268 می باشند.
پست الکترونیکی PR@QFZO.NET  هم از دیگر راه های ارتباطی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: مردم می توانند از طریق این آدرس هم مطالبات و موضوعات پیشنهادی خود را پیگیری کنند.
وی همچنین اظهار کرد: سامانه پیامکی شماره 30002132 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم آماده دریافت پیام های مردمی، سوالات و دیگر مسائل مردم شریف از همه نقاط ایران است که پس از دریافت پیامک، از طریق همین شماره به سئوالات و درخواست های مطرح شده پاسخ لازم ارائه خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: همزمان با راه اندازی رادیو آوای قشم در سالروز میلاد خجسته امام رضا (ع)، مردم می توانند از طریق گزارشگران این رادیو و همچنین در گفت و گو با خبرنگاران تلویزیون این مجموعه مسائل خود را برای انتقال به مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کنند.
وی در پایان گفت: این هفت مسیر ارتباطی با هدف خدمت صادقانه و سرعت بخشیدن به نیازهای مردم در روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم راه اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز