عمق ارادت مردم هرمزگان به امام رضا (ع) غیر قابل توصیف است

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۵:۳۲
کد خبر: ۴۴۵۳۶۴
عمق ارادت مردم هرمزگان به امام رضا (ع) غیر قابل توصیف است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با خادمان اعزامی از بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) ابراز داشت :عمق ارادت مردم هرمزگان به امام رضا (ع) غیر قابل توصیف است .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد هرمزگان را فعال ترین استان در حوزه فرهنگ رضوی توصیف کرد و بیان داشت : در دهه کرامت و حتی در طول سال جشنواره های مختلف با این رویکرد در اقصی نقاط استان برگزارمی شود.

وی بزرگترین ، قوی ترین و مجهز ترین موسسه خصوصی و مردمی در حوزه فرهنگ رضوی را مربوط به هرمزگان دانست وگفت :روستای کردر رضوی یکی از فعال ترین و شاخص ترین روستا ها در حوزه فرهنگ رضوی است که هم اکنون گستره فعالیت آن سراسر استان هرمزگان را فرا گرفته و حتی فراتر نیز رفته است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد :حضور خدام حرم مطهر ، عطر فرهنگ رضوی را در سراسر استان می پراکند و باعث شور و نشاط معنوی در مردم شده است .

درویش نژاد عنوان کرد :بسیاری از مردم هرمزگان به ویژه در شهرستان ها و روستا های دور افتاده در تمام طول عمر خود حتی یک مرتبه نیز نتوانسته اند به زیارت حرم رضوی مشرف شوند و حضور خادمان ، آرزوی دیرین آنها را برآورده می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز