وصول ٢٤ اثر نمایشی در دبیرخانه بیست وهفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۴۴۵۹۸۰
وصول ٢٤ اثر نمایشی در دبیرخانه بیست وهفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : ٢٤ اثر نمایشی از سراسر استان در دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان وصول گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان ،علیرضا درویش نژاد با اعلام این خبر گفت :بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان ٢٤ الی ٢٧ شهریور در بندر عباس برگزار می شود .

وی ضمن معرفی داوران بازبین جشنواره بیان کرد :بازبینی آثار از دهم شهریور آغاز می شود و مجید سرنی زاده ،علیرضا داوری ،رضا کمالی زرکانی و حجت الاسلام امین اسماعیلی داوران بازبین آثار هستند .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده گروه های نمایشی از اقصی نقاط استان بیان داشت :امسال علیرغم گذشته از اکثر شهرستان ها ی استان اثر به دبیرخانه ارسال شده است که از جمله این شهرها می توان از پارسیان ،بستک ،هرمز ،حاجی آباد ،رودان ، میناب ،جاسک و بندرعباس نام برد .

درویش نژاد خواستار توجه ویژه و بیشتر به تئاتر شهرستان ها شد و اظهار داشت :طی دو سال گذشته آموزش تئاتر در شهرستان های مختلف در دستور کار قرار گرفت و هنرمندان مطرح و برجسته ای به این مناطق اعزام شدند که نتیجه آن احیای گروه های نمایشی در شهرستان ها بوده است .

وی از جشنواره تئاتر استان هرمزگان به عنوان مهمترین رویداد تاثیر گزار و جریان ساز در هنر هرمزگان یاد کرد و افزود :٢٧ دوره برگزاری مستمر،گنجینه ای عظیم از سوابق و تجربیات بوجود آورده که می تواند مورد استفاده آیندگان قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز