اولین نشست خبری مدیرکل فرودگاه های استان

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۰۹:۵۴:۰۹
کد خبر: ۴۴۶۴۳۷
اولین نشست خبری مدیرکل فرودگاه های استان
ظهر یکشنبه24 مرداد ماه اولین نشست خبری مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با هدف تبیین برنامه های فرودگاه های تحت نظارت در محل سالن کنفرانس اداره کل فرودگاههای استان برگزار شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان،در این نشست محمود امانی بنی با اشاره به طرح های در دست اقدام گفت : سه طرح مهم فرودگاهی شامل مطالعه ی احداث باند دوم ، ساخت تکنیکال بلاک و افزایش اپرون بوده که با توجه به اهمیت آن در الویت برنامه های ماست .

امانی بنی با اشاره به پروژه های ترمینالی از جمله تغییر چیدمان و نصب ایربریج اضافه کرد : از دیگر برنامه های در دست اقدام زه کشی سطوح پروازی بوده که با توجه به بالا بودن سطح آب یکی از پروژه  هایی است که باید با سرعت انجام شود .

مدیرکل فرودگاه های هرمزگان با اشاره به افزایش مسیرهای پروازی افزود : افزایش مسیرهای پروازی از دیگر الویت های ماست که از ابتدای سال این هدف تا حدود زیادی محقق شده وافزایش 22 درصدی پرواز را نسبت به سال گذشته در بر داشته است .

امانی بنی گفت : از ابتدای امسال در هفت مسیر افزایش پرواز داشته ایم که این مسیرها شامل تهران ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، یزد ، کیش و مشهد بوده و همچنین 26 مرداد ماه شاهد برقراری پرواز کرمانشاه خواهیم بود .

امانی بنی با اشاره به پروژه های بهسازی و تغییر چیدمان در فرودگاه های بندرلنگه و ابوموسی گفت : این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال در حال انجام بوده و ظرف یک ماه آینده به پایان خواهد رسید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز