در سی و سومین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش صورت گرفت :

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از رئیس آموزش و پرورش منطقه رودخانه

۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۴۶۴۶۱
تقدیر وزیر آموزش و پرورش از رئیس آموزش و پرورش منطقه رودخانه
از رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رودخانه در سی و سومین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور ، به عنوان "رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش " با اهداء لوح و تندیس ، تقدیر شد .

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در سی و سومین اجلاس سراسری مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که مرداد ماه برگزار شد ، به لحاظ ارتقاء شاخص های آموزشی و پرورشی و همچنین سازماندهی مناسب ظرفیت ها و بهره وری از دارایی ها ، از رامین مهرانی رئیس آموزش و پرورش منطقه رودخانه به عنوان "رئیس برتر مناطق آموزش و پرورش " قدردانی شد .

بر اساس این گزارش ، در متن این لوح آمده است : «رشد و بالندگی سازمانی ، رهین دانایی،مدیریت در تولید دانش،تفکر خلاق،بازشماری توانمندی ها،سازماندهی ظرفیت ها و بهره وری از دارایی ها برای رسیدن به اهداف متعالی و روشن آینده است . »

مهرانی رئیس اداره آموزش و پرورش ، اجرای موفقیت آمیز طرح های کنکور آزمایشی،خیرین علمی و همچنین طرح اعتکاف علمی در منطقه را از دلایل مؤثر در کسب این عنوان نام برد .

مهرانی افزود : ارتقاء میانگین نمرات و درصد قبولی دانش آموزان در امتحانات نهایی مقطع متوسطه دوم و رشد بیش از 100 پله ای در سطح کشور و همچنین راهیابی دانش آموزان و معلمان منطقه به مراحل کشوری مسابقات و طرح های آموزشی و پرورشی ، از دیگر عوامل تأثیر گذار در این موفقیت بزرگ می باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش رودخانه در ادامه از کادر اداری،مدیران،معلمان،مربیان، دانش آموزان و اولیاء آنها و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش و خیرین منطقه که هر کدام به نحوی در مسیر این موفقیت و کسب این افتخار نقش داشته اند ، تشکر و قدردانی کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز